Ik heb beide producten dit weekend geprobeerd.
Jullie hebben waarschijnlijk de foto gezien hoe de auto eruit zag. Heel gek gezegd was het voor clearcut makkelijk scoren. Zoveel swirls zaten er in de auto. Dan word het altijd wel iets minder.
Neemt niet weg dat het erg fijn werken is met deze compound. Stoft totaal niet.
Of je echt tijdens het polijsten ziet wat je correctie doet, zoals ze beweren, waag ik te betwijfelen. Maar één ding is wel zeker. De fastcut laat je zeker “ iets” zien van wat je aan het doen bent.
Met andere compounds zie je dat zeker niet.
Maar ook bij de clearcut is het verstandiger om eerst uit te poetsen en even met eraser erover, om goed te zien wat je eigenlijk aan het doen bent.
Maar het uitpoetsen van de clearcut gaat tenopzichte van andere compunds echt een stuk makkelijker.
Dus dit is echt wel een blijvertje. Alhoewel ik nooit op één paard gok.
Ik heb dus altijd verschillende merken polijstmiddel bij mij.
Maar vanaf nu zit deze dus wel standaard in mijn assortiment.
Dan de gliss.
In tegenstelling tot @
Kilometervreter heb ik nog geen 1038 coatings aangebracht, maar 745.
Maar deze gliss aanbrengen is dus echt appeltje eitje. En weer in tegenstelling tot @
Kilometervreter vind ik de gliss dan wel super glad.
Nee, niet super glad, maar super super glad. En dan nog drie keer gladder. Een mug kan niet meer blijven zitten.
Of de hydrofobische eigenschappen zich zo gedragen als carpro bewweerd kan ik nog niks over zeggen, maar ik heb wel zo mijn vermoedens.
Glans is echt dik in orde. Dus ik denk dat carpro weer twee goede producten op de markt gezet heeft.
Ik ben er dit weekend in elk geval blij van geworden en de eigenaar van de auto was meer dan blij.
En zoals ik in het andere topic al vermelde is dit geen zwart. Maar erg donker antraciet.