_maarten_ stelt zich voor! "op naar full options"

Ketoembar

V.I.P. Member
Ok, dat wist ik niet. Dus als je de standaard lamp vervangt voor een led, dan gaat ie snel knipperen?
 

_Maarten_

Premium Member
Bij knipperlichten wel, weet niet hoe het zit bij nieuwerwetse auto's.
Mijne werkt nog met een relais voor de knipper frequentie.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Ja kan ook zo, alleen krijg je dan supersnel knipperen. :(
Ze geven te weinig weerstand voor het knipperlicht relais.
Dat wil ik niet.

Ben er ook mee bezig, je moet dan een weerstand inbouwen, maar mijn techniek gaat niet zover dat ik dan meteen weet waar die weerstand zich moet bevinden (en je kan er nogal lekker bij om dat te doen ! :mad:)

Idd BAU15S, de code voor knippers met deze voet...........die heb ik dus ook (een zeer nieuwerwetse auto, ook hier gaat een LED enorm snel knipperen, maar dat doet deze ook met T20 W21 voet, dat maakt niets uit.............BAU15S is met averechtse pinnetjes (niet tegenover elkaar, BA15S met pinnetjes tegenover elkaar (ouderwets)
 

_Maarten_

Premium Member
Ik ga binnenkort misschien mezelf wat meer inleren in de materie.

Nou heb ik nog een LED knipperlicht relais in de la liggen, ik denk dat ik het eens ga proberen.
Maar heb het idee dat het niet gaat werken.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Waarschijnlijk gaat dat wel werken, dat soort relais is beter bestand tegen de lage weerstand van de LED lichtbronnen, ik ben benieuwd............
 

_Maarten_

Premium Member
DSC_1295.JPG

Er gebeurde niets. Alarmlichten deden het niet eens.

Moet wel zeggen dat er nog geen leds op de zijknippers na inzitten.

In theorie zouden ze het ook moeten doen toch? Of is de weerstand nu te groot?
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Ja, DAN zal ie het wel doen ! (met gewone BA15s doet ie natuurlijk niets omdat ie voor LED geschikt is , dan moet je het andere relais hebben....)
 

_Maarten_

Premium Member
Helaas geen resultaat.
Heb nu 4 CANBUS lampjes besteld, daar deze de BC van een moderne auto kan foppen. Misschien dat dit werkt.
En anders 8 euro kwijt dus proberen waard.
 

_Maarten_

Premium Member
Afgelopen donderdag een deurtje opgehaald voor de polo wegens roest aan de onderzijde van de deur.
Vanmorgen even een opfrispolijst beurtje gegeven. Voor nu tevreden.

DSC_1315.JPG IMG-20140922-WA0002.jpeg DSC_1316.JPG DSC_1319.JPG DSC_1318.JPG DSC_1323.JPG
 

Nieuwste berichten

Bovenaan