alfa romeo 156 gta

subarke

Active Member
ik heb een alfa 156 gta 3.2liter 6cilinder mogen onder handen nemen.
de wagen was 3 jaar in bezit van deze eigenaar en werd gewoon nu en dan gewassen met spons en meestal dreft helaas!
het werd tijd om hem eens met meer liefde en kennis aan te pakken en zo goed als ik kon terug mooi te maken :)
de wagen kwam dan ook lekker vuil toe en dat hebben we ook wel eens graag toch ;-)
-velgen afgenomen en met ironX gedaan ook de remklauwen
-de wagen gefoamd en afgespoelt
-reinigen van deurslagen kofferklep tankklep logo's kieren en gleufjes met apc
-ironX en tarX behandeling gegeven aan gans de wagen
-wassen met 2 emmers enz
-de wagen geclayd met medium clay van wolf's wat voor een hoop marring zorgde maar wel glad oppervlak
-de wagen afgespoelt en gedroogt meestedeel met perslucht
-afplakken rubbers logo's enz voor het polieren
-de wagen met v36 op oranje cg pad gaf een mooi resultaat gevolgt door rondje v38 op zwarte cg pad
-afgenomen met eraser 2x
-sealant opgezet en 2uur nadien waxje erop gezet
-zwarte ongespoten delen enz terug op kleur gebracht
-uitlaatje opgefrist met heel fijne staalwol en pasta
-bandjes in de meg dressing
-ramen coating opgezet
dat al het in grote lijn geweest zijn denk ik ;-)
de eigenaars waren in de wolken zo hadden ze deze Italiaanse schoonheid nog nooit gezien :)
niet alles van krassen zijn eruit maar de waskrassen enz waren wel foetsie en de glans was ook wel lekker.
het was in elk geval een leuke wagen om te doen en het resultaat mag er wel zijn denk ik???
alfa romeo jaak nolf 005.JPG alfa romeo jaak nolf 006.JPG alfa romeo jaak nolf 012.JPG alfa romeo jaak nolf 019.JPG alfa romeo jaak nolf 023.JPG alfa romeo jaak nolf 024.JPG alfa romeo jaak nolf 025.JPG alfa romeo jaak nolf 027.JPG alfa romeo jaak nolf 029.JPG alfa romeo jaak nolf 031.JPG alfa romeo jaak nolf 033.JPG alfa romeo jaak nolf 034.JPG alfa romeo jaak nolf 051.JPG alfa romeo jaak nolf 055.JPG alfa jaak 027.JPG alfa jaak 036.JPG alfa jaak 039.JPG alfa jaak 041.JPG alfa jaak 044.JPG alfa jaak 049.JPG alfa jaak 031.JPG
 

SLK

V.I.P. Member
Mooie klus en een leuk verslag. Erg mooie wagen met mooie velgen. Die zijn ook flink opgeknapt.
 

subarke

Active Member
de velgen hebben wel al afgezien maar zijn al bij al nog proper volgend jaar komt er 18inch velgenset onder normaal...
hij kan weer onder de mensen komen want het was meer dan nodig ;-) ook de eigenaar een beginners setje meegegeven met shampoo washandschoen raamreiniger velgreiniger en wat doeken enz hij al er nu wel beter voor zorgen ;-)
 

Cavemania

V.I.P. Member
Dat was wel een klus zeg maar wat een prachtige wagen en wat een mooi resultaat. Goed werk verricht.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan