Anglewax dark angel/fith element en dodo purple haze

Mrkawa

Active Member
Aangezien ik een zwarte auto heb leek dit mij een goed probeersel voor mijn mr2.
20170414_125200.jpg

Links fifth element. Midde dodo rechts dark angel. Over de hele auto.
Auto gewassen met chemical guys citrus wash and gloss een goeie wax strippende shampoo.


dark angel.
Eerste wat opvalt is de strakke verpakking van de anglewax en de git zwarte wax en de geur van zoete chocola.
Eenmaal een applicatie pad er door en de wax laat zich goed opnemen. De wax aanbrengen is makkelijk zat, het uitpoetsen redelijk. Misschien kwam het omdat ok hem vergeleek met dodo juice purple haze die ik ernaast had aangebracht.
Opvallend is dat de wax tijdens het uitpoetsen zwarte deeltjes in de doek trokken.
Resultaat
20170414_125210.jpg

Fifth element is nagenoeg hetzelfde als dark angel behalve dat dit type een gele carnauba bevat en weinig of geen herkenbaar luchtje. Het uit poetse ging wat moeizaam. Ik heb er uiteindelijk detailspray bij gepakt. Zacht vrijven zal weinig uithalen.
Resultaat

20170414_125216.jpg
Dodo juice.
Ik had hem al een paar keer toegevoegt aan me lijstje maar steeds weer eruit gekiept omdat ik twijfels had of het een waardevolle toevoeging zou wezen.
Daar stond ik behoorlijk van de kijke. Ruikt super zoet naar bessen en is Paars van kleur.
Opbrengen is simpel, en uitpoetsen gaat onderhand net zo makkelijk. De glans is goed te noeme dus ik was aangenaam verrast!
Resultaat
20170414_125214.jpg

De geur van zoete bosbesse en de zoete chocolada word je bijna genijgd je auto te gaan proeven :p

Fotos van rond om
20170414_132315.jpg
20170414_132320.jpg
20170414_132342.jpg

Dak is compleet.dodo
20170414_132350.jpg

Hoewel ik eerst helemaal op hand van angelwax was, neig ik tot nu toe toch naar dodo door de simpele werkwijze.

Gr luuk
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Ik denk dat je de fifth element te lang hebt laten curen. Uitbuffen moet niet moeilijk gaan.
Iedere wax is anders en de swipe-test moet uitwijzen wanneer je kan uitpoetsen.
Onder de omstandigheden ( luchtvochtigheid, temperatuur enz.) kan het zijn dat de angelwax een kortere curetijd nodig had dan de dodo.
Dit zegt nog niks over de kwaliteit van de wax.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan