ArjanD300 stelt zich voor...

ArjanD300

Premium Member
Tja, zoals de nick al doet vermoeden mijn naam is Arjan ;)

Ben 35 jaar oud en werk in de beveiliging, bouwkundige beveiliging wel te verstaan.
Woon al bijna 11 samen in Gelderland, en vader van 2 zoons.
De eerste Sven is nu bijna 4,5 jaar oud en Nick is nu 1,5.
Druk is het in huis, want er lopen ook nog twee Franse bullen hier rond een zwart gestroomde van 6 en een witte/crème van 9 maanden..

Ik rij nu al 6 jaar Mazda en bevalt mij super goed !!
Dat is ook de reden hoe ik in aanraking ben gekomen met het detail virus.
Na een mazda3:
DSC_0247_8_9.jpg


is er deze mazda6 gekomen, in voor mij de mooiste kleur van dit model Pacific Bleu...
2rbyv7m.jpg


25q3dw1.jpg


Een vrij zeldzame Mazda6 2.3 GT-M sportbreak, van de eerste eigenaar die ik ook persoonlijk heb ontmoet.
Nou is een sportbreak niet zeldzaam maar een GT-M wel, er rijden er slechts 60 van rond hier in Nederland !

En toen kwam het, de vorige Mazda3 had ik laten poetsen bij een bedrijf deze auto ging destijds dienst doen als trouwauto en wou die er spik en span bij hebben staan.
Maar na een forse prijs en achteraf tegenvallend resultaat (tenminste weet nu beter) dacht ik dus met de Mazda6 dit wil ik zelf gaan doen en ook goed doen, want ik ben wat dat betrefd echt een ZEIKERD !!
Ik zie alles op en aan de auto, als er iets niet goed zit zint me dit niet en kan ik hier echt van balen !!
(inmiddels is het alwel wat terug gelopen het pietje precies, want helemaal 100% strakke auto, kids en honden gaat gewoon weg NIET !! hoe graag je dit ook zou willen.
Ik heb me erbij neer gelegd, anders zou je geen nacht meer slapen, doel is wel om nog steeds zo goed als het gaat gewoon een nette wagen te hebben, al is dit niet geheel 100% strak en ik niet voor elk dingetje de DAP steeds pak).