Audi A3 Sportback 2.0 TDI MY2005 Elephantengrijs

FiveCX-5

V.I.P. Member
Ongelooflijk ! 7 jaar oud 235.000 km op de klok en altijd wastunnels gezien en totaal geen swirl te ontdekken ! Krasjes ja, en ingebeten vogeluitwerpselen, enkele zeer diepe (reeds met lakstift bijgewerkte) krassen ook, maar voor de rest een hele nette geconditioneerde lak. Die wastunnels kunnen waarschijnlijk toch de knalharde Audilak niets deren !!!!! Ditmaal géén voor-foto`s omdat er meer geklets over en weer was dan dat er tijd was om enkele platen vast te leggen, dus alleen na-foto`s. De eigenaar was een hele goede bekende van mij van vroegah, die ik reeds 47 jaar niet gezien had, dus genoeg stof tot gesprek !!
Ook deze keer werd de Audi A3 weer door de tunnel gejaagd, dus schoon was de koets dan wel dus de stappen ondernomen : Kleien: Meg`s Professional Mild Blue met PB`s Spray and Wipe, Rotary en LC oranje met de M105, DAP900 en groen LC en M80, M16 als eindtopping, banden Endurance, zwarte kunststofdelen (weinig, paravaan, spiegelomhulsels (kappen origineel S-Line alluminium) behuizing rondom bedoelde bermlichten : trimdetailer en Endurance Meg`s, ramen Meg`s ruitenreiniger
De na-foto`s :

IMG_9730.jpg

IMG_9732.jpg

IMG_9733.jpg

IMG_9734.jpg

IMG_9735.jpg

IMG_9736.jpg

IMG_9737.jpg

IMG_9738.jpg

IMG_9739.jpg

IMG_9740.jpg

IMG_9741.jpg

IMG_9742.jpg

IMG_9743.jpg

IMG_9744.jpg

IMG_9745.jpg

IMG_9747.jpg

IMG_9746.jpg

IMG_2607.jpg

IMG_2609.jpg


Bedankt voor het lezen ;)
 

Woody

V.I.P. Member
Pracht resultaat geleverd! Maar geen swirls van de wasstraat? Jammer dat je hier geen foto's van hebt want nu geloof ik je niet :p
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Ok, je wil dus foto`s van de swirls opgelopen bij de wasstraat ? Maak me niet gek !
Gekheid, de Audi-lak staat erom bekend dat deze kei en keihard is, wanneer deze een goede toppinglaag heeft (een goede carnauba) kan zelfs een wasstraat de lak van een Audi niet aantasten.............(op den duur natuurlijk wel, maar echt.. ..........Audi-lak is werkelijk kneiterhard !)
 

Woody

V.I.P. Member
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt een auto zonder swirls die door de wasstraat heen gejaagd word. Of het nu een harde of een zachte lak betrof. Vandaar ;)
Voor deze ene keer zal ik je op je blauwe ogen geloven :rolleyes:
 

Kilometervreter

überspammer
Mooi verhaal weer en mooie detail! Ik doe veel Audi's en ben er tot nu toe 1 tegengekomen zonder swirls..... maar dat die lakken hard zijn:confused:
 

Nieuwste berichten

Bovenaan