Bilthamber Hydrawax

Rutger64

Premium Member
Kennis van me heeft deze wax uit Engeland meegebracht en ik mocht deze eens proberen.

Bilt Hamber Hydrawax

543eca1363c4c-image.jpg


Hydra-wax is a superior super-easy-to-use last stage treatment for the protection of highly finished automobile paint systems. The high grade T1 carnauba wax is used as the backbone to provide a deep rich gloss, whilst unlike other automotive waxes excellent gloss, ease of application and buffability are provided by other gloss enhancing molecules.

Review Hydrawax

Product zit in een fraaie aluminium fles. De wax ruikt niet erg fraai.

Ik heb even snel een rondje gedaan met Carpro Reflect en ontvet met Carpro Eraser. Aanbrengen van een mooi dun laagje wax was erg gemakkelijk. Na een minuut of 15 was de wax klaar om af te nemen. Ook dit ging erg gemakkelijk.

Resultaat was een mooie glans en na een regenbui een hele fraaie beading. De druppels zijn bijna helemaal rond. Lijkt of ze op de lak zweven!

Dit product heeft een hoog gehalte Carnauba en bevat geen cleaners of schuurmiddelen.


En uiteraard weer wat plaatjes bij de praatjes:

543ed0fa5abb1-image.jpg



543ed17c8a7ae-image.jpg


543ed22667b93-image.jpg


Filmpje gevonden op Youtube van de Fabrikant.

 
Laatst bewerkt:

Black Widow

V.I.P. Member
Een van de aller aller makkelijkste waxen die ik ken. Een behoorlijke duurzaamheid en een 'glossy' resultaat.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Ziet er goed uit, overige produkten van Bilt Hammer zijn ook goed...........vind het wel een rare fles voor een carnauba-wax......:confused: Is het een spray ? of is het vloeibaar ?
 

Black Widow

V.I.P. Member
De dop kun je best zo snel mogelijk vervangendoor zo'n flip dop.
1. Doseren gaat veel nauwkeuriger;
2. Als je fles omvalt is hij niet meteen half leeg (de wax is erg dunvloeibaar).
 

Nieuwste berichten

Bovenaan