BlackPassat: CC 2.0 van BlackPassatJunior in de coating

BlackPassat

V.I.P. Member
... dat de flashpad wat dunner werd zal toch aan de warmte te wijten zijn. Bij de Flashpad wordt weldegelijk warmte opgebouwd met gebruik van een excenter. Padje lekker reinigen en je zult zien dat het schuim zich weer hersteld...

Okay ga ik proberen, bedankt @Stefan. Maar wel typisch dat het verschijnsel bij de detail van de Volvo op de rotary niet optrad.

Fraaie klus weer @BlackPassat ziet er weer strak uit!
Auto heeft ook precies een mooi maatje om te doen!
En inderdaad valt het vaak niet mee om de reflectie op de foto's bij lichte kleuren te krijgen :(

Tja mooi maatje, maar wel heel veel randjes en hoekjes vanwege dat vouwdak. Ik had het daar met de eigenaar ook over; ook deze auto heeft een dak, een motorkap, deuren en spatschermen, die zijn bij bijvoorbeeld een Volvo wel groter, maar die rechte lappen polijsten ook wel weer wat vlotter. Wat te denken van die ribbels en hengsels op de achterklep?
Deze detail heeft al met al toch weer twaalf uurtjes gekost.

Mooi resultaat op deze Peugeot 206 (Roland Garros uitvoering?) @BlackPassat.

Inderdaad "Roland Garros" staat op de badges op de zijkant maar ook in het stiksel van de leren stoelen. Zit een lekker 2-litermotortje in.
 
Laatst bewerkt:

nicknameless

V.I.P. Member
Zag ik het toch goed met m'n arendsogen. :)

Deze uitvoering werd geleverd in die grijze en donkergroene kleur.
De kleur van het leer verwees naar de kleur van het gravel waarop werd gespeeld
 

Frans

V.I.P. Member
Eerste keer dat ik deze topic zie, gelijk maar bij het begin begonnen.
Zitten een aantal fraaie bolides tussen @BlackPassat / Johan. :)
De Cuda had ik volgens mij wel eens gezien elders, schitterende wagen. :cool:
 

BlackPassat

V.I.P. Member
@Frans, die Cuda kun je ergens anders ook al weleens gezien hebben maar alle andere auto's eigenlijk ook. Ik heb niet alle klussen in dit draadje staan maar de leukste of die met de beste herinneringen heb ik hier wel opgenomen. best leuk om zo alles nogeens de revue te laten passeren.

Ja Nicky, alles weg. Wat er nu nog zit zijn roestspatjes of lakbeschadiging.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
motorkap MX5.jpg
Vandaag even een motorkap van een Mazda MX5 gedaan. Karretje is drieëntwintig jaar oud en de sporen die al die jaren hadden achtergelaten waren niet mals. Ook het kunststof bumpertje had de nodige mishandelingen met een schuurspons moeten ondergaan.
De Shinex met de wit gele Meguiars So1o pad met Menzerna 400 brachten een heel behoorlijke verbetering. Op een klein stukje had ik zelfs de 300 nodig. Niet voor de volle honderd procent correctie gegaan want dat werd een beetje tricky. Afgebouwd met 2500 en 3500 en daarna nog een wax in de vorm van de Surf City Garage Barrier Reef Carnauba Paste Wax omdat die zo lekker gaat op een diepzwarte lak.
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan