CarPro FlyBy Forte

Cavemania

V.I.P. Member
Ja dat geloof ik maar dan moet de omschrijving ff kloppend gemaakt worden. In de omschrijving staat nu 1000ml
 

Kilometervreter

überspammer
Afgelopen zaterdag tijdens een bakkie op het WWHQ kwamen we hierop.
Ik heb mijn ruitenwissers eigenlijk altijd in op de regensensor stand staan, dus let er niet zo op, ik dacht eigenlijk dat het wel een beetje uitgewerkt was:oops:.
Afgelopen dinsdagmiddag tijdens een regenbui mijn ruitenwissers uitgezet:eek::eek::eek:.
Het liep nog zeer fraai in druppels weg, alsof ik het er vorige week opgezet had, ik was echt onder de indruk! Auto was niet echt schoon ( niet vuil ook) maar toch.

Goed spul dus:cool:
 
Laatst bewerkt:

Avi@CP

New Member
Glad you like it and its position for the performance we promise
an update video to all guys will be great !:)
 

Cavemania

V.I.P. Member
Inmiddels 20.000 km gereden met FlyByForte op de voorruit. Ik moet zeggen dat het beste er wel af is. Op dit moment is de ruit wel vies maar onderstaand wil ik toch even met jullie delen.

 

2shiny

V.I.P. Member
daar zit niet veel beweging meer in. Maar 20000 km valt goed mee.
warmee was je de wagen?
 

Cavemania

V.I.P. Member
Sinds de toepassing van de FlyByForte met CarPro Reset. Moet wel zeggen dat het bij mij nu inmiddels 2,5 week geleden is dat ik de auto gewassen heb. Dat wil zeggen zo'n 1500km
 

Kilometervreter

überspammer
Volgens mij hebben wij het er net zo lang opzitten Robert, ik ga dit weekend de auto wassen en zal daarna de eerste keer dat het regent een filmpje maken.
Bij mij zit het er ca 10.000 km op.
Wordt vervolgt.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ik ga dit weekend ook weer de auto wassen en zal dan ook nog even een filmpje maken. Overigens de verwachte levensduur van 2 jaar wordt bij mij niet gehaald denk ik. Maar denk dat mijn auto ook wel veel op z'n donder krijgt. Dagelijks bij de weg bij weer of geen weer en er worden serieuze kilometers mee gereden.Vaak op en nabij bouwlocaties waar ook veel vuil en zand voor komt wat ook weer op de ruiten komt
 

Nieuwste berichten

Bovenaan