Cars & Planes Vliegveld Seppe 2015

Cavemania

V.I.P. Member
Nice pic's @ShuttersPeet

Vast een hele leuke en indrukwekkende dag geweest. Staan een groot aantal prachtexemplaren tussen. Met name de T1 en de Mustang. Die opengewerkte motoren is ook gaaf om te zien. Eigenlijk alles is mooi :)
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Hey Peet. Als jij dit zo leuk vind, neem ik aan dat je al eens in Sinnsheim en Speyer geweest bent. Zo niet, dan is dat echt een aanrader. Twee techniek musea vlak bij elkaar.
Ik ben daar al meerde keren gewweest. De laatste keer een paar dagen met mijn vader.
Geen spijt van gehad, want na die tijd heeft hij al vijf operaties gehad aan zijn rug en heupen en kan nog steeds niet goed lopen. Dus wat we gehad hebben kunnen ze ons niet meer afnemen.
Geweldige foto's
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Hey Peet. Als jij dit zo leuk vind, neem ik aan dat je al eens in Sinnsheim en Speyer geweest bent. Zo niet, dan is dat echt een aanrader. Twee techniek musea vlak bij elkaar.
Ik ben daar al meerde keren gewweest. De laatste keer een paar dagen met mijn vader.
Geen spijt van gehad, want na die tijd heeft hij al vijf operaties gehad aan zijn rug en heupen en kan nog steeds niet goed lopen. Dus wat we gehad hebben kunnen ze ons niet meer afnemen.
Geweldige foto's
Ik ben er zelf nog niet geweest maar ze staan beide al een tijdje op mijn, steeds langer wordende, bucket list.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Dan staat het Panzermuseum in Munster zeker ook nog op je lijstje?
Is niet zo groot maar wel interssante dingen. Oa. Gipsafdruk van het hoofd van Erwin Rommel. Ook zijn originele uniform hangt er. Dat wat hij aan had toen hij zijn gifpil genomen heeft.

Ik had dit ook wel leuk gevonden maar wist het niet.
Nogmaals, erg gave foto's.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Nu jullie hier toch over bezig zijn. Weten jullie nog zoiets in de omgeving van Weißenburg.

Ik zit binnenkort ook nog in de buurt van Bastogne, daar is ook veel te zien maar wat zijn de aanraders?
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Nu jullie hier toch over bezig zijn. Weten jullie nog zoiets in de omgeving van Weißenburg.

Ik zit binnenkort ook nog in de buurt van Bastogne, daar is ook veel te zien maar wat zijn de aanraders?
Ik ben in beide plaatsen nog nooit geweest. Maar naar Bastogne wil ik zeker nog een keertje!

Ik heb net even gekeken en volgens mij ligt Weißenburg niet zo gek ver weg van de musea die @Ketoembar noemde.
 
Laatst bewerkt:

Ketoembar

V.I.P. Member
Ik ben ook nog nooit in Bastogne geweest.
Weissenburg wist ik niet waar dat lag, dus moest even kijken. Zo uit mijn hoofd weet ik niet of daar zoiets in de buurt is.
Ik gok van niet omdat ze net zoals in berchtesgaden veel uit de oorlog weghalen om verheerleking te voorkomen. Beieren was toch wel het bolwerk van de nazi's.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ik ben in beide plaatsen nog nooit geweest. Maar naar Bastogne wil ik zeker nog een keertje!

Ik heb net even gekeken en volgens mij ligt Weißenburg niet zo gek ver weg van de musea die @Ketoembar noemde.

Tja, wat is niet zo gek ver weg ;). Het is 181 km sturen :D

Zal wel eens het wereld wijde web openen om iets op te zoeken
 

Nieuwste berichten

Bovenaan