Chemical guys V38

Discussie in 'Chemical Guys' gestart door Kilometervreter, 6 dec 2013.

1. Kilometervreter

Kilometervreter ├╝berspammer

Ik ben iemand die kan genieten van de laatste stap in het polijsten.
    Het grof polijsten is leuk maar het finishen vind ik zalig werken, uiteraard is hierbij het polijsmiddel van het grootste belang
    Lang met finale gewerkt maar vond dat maar zozo.
    Toen ik vorig jaar in de USA was Meg. M105 en M205 meegenomen.
    Toen al gelijk verliefd op de M205, de finale kan hier niet aan tippen vind ik, maar er is pook wel een groot prijsverschil...
    Een maand of drie terug deze aangeschaft omdat ik die bij mijn favoriete webshop zag staan en wel benieuwd was naar een finisher van dit merk.
    :cool: Dit heeft al mijn verwachtingen overtroffen!Een finisher die totaal niet stoft, waarmee je eindeloos kan door harken en die ook nog een lekker ruikt!
    Top, zoek je een finisher??? Dit is meer dan een aanrader!

v38.gif
  2. pro-detailer

pro-detailer Active Member

Ik ben van megs na menzerna gegaan en daar ben ik erg tevreden over. Heb ook een sample kit van de vserie toch maar is proberen.
  3. Kilometervreter

@pro-detailer de Menzerna lijn is toch hetzelfde als de Monello lijn? Zelfde spul alleen ander naampje toch?
    pro-detailer vindt dit leuk.
  4. pro-detailer

Ja klopt alleen monello begin ik uit principe niet aan, ook al zijn de flessen van 500ml wat fijner.

Oja monello is jet zelfde als menzerna en niet menzerna het zelfde al monello ;-)
    Kilometervreter vindt dit leuk.
  5. Rutger64

Rutger64 Premium Member

Na wat onderzoek te hebben gedaan ben ik er achter gekomen dat Monello eigenlijk een soort "huismerk" is van Carclean... Dit wist ik niet... @pro-detailer begin je er daarom niet aan ?
    pro-detailer vindt dit leuk.
  6. pro-detailer

@Oetger ;)

Ben vandaag de menzerna producten aan het vergelijken met de vserie ik zal morgen even mijn bevindingen posten.
    Black Widow, Rutger64, Angelique en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Kilometervreter

En? Hoe is de v38 bevallen Roel?
    Rutger64 vindt dit leuk.
  8. Rutger64

Rutger64 Premium Member

Ik ben wel benieuwd naar de CarPro Finisher. Iemand al geprobeerd?
  9. Stefan

Stefan Administrator Medewerker

Ja, daar heb ik mee gewerkt, heel mooi polijstmiddel, stoft niet, je kunt er lekker lang mee doorwerken en heeft nog best behoorlijk wat correctie (zeker voor een finishing polijstmiddel) en heeft een sublieme finish. Wat mij betreft een topper...
  10. pro-detailer

Ook me gewerkt. werk idd super die van carpro. V38 kom ik op terug
  11. Srt4

Srt4 Active Member

En hoe is de v38
  12. Stefan

Stefan Administrator Medewerker

Dit is een post uit 2013, dus ik denk niet dat er antwoord op je vraag komt :)
  13. Srt4

Srt4 Active Member

En hij was 11 januari voor het laast online ,,, dus misschien dat we in oktober antwoord krijgen :D:D
  14. 2shiny

2shiny V.I.P. Member

Ik ben ook een fan van die V38, bevat wel heel veel olieen, dus ik gebruik deze alleen als ik ga waxen. Niet als ik ga coaten.
  15. Black Widow

Black Widow V.I.P. Member

Hierzo uitgebreide ervaring met Menzerna PO85RE5, Meguiars M205 en Chemical Guys V38 finishers. Elk met hun eigen prima eigenschappen. Inmiddels werk ik alweer geruime tijd met Sonax Nano Polish 03-06. Ondanks dat ik graag met de andere 3 heb gewerkt en ze niet tekort wil doen hou ik het bij Sonax. Verwerkt het prettigste. Neemt het makkelijkste af. Ondanks nog een redelijke cut toch een strakke finish, ook op zachte lakken.

Deel Deze Pagina