Cross Polo detail overzicht.

Dirk Post

Premium Member
Hmmm, heb ik niet!Heb even in de shop gekeken,maar zo een klein potje,voor bijna 40 euro,tja,en als het dan nog niet helpt??
Ik heb even gekeken, heb ook nog een fles perl staan van Carpro.
Ga ik het daar eerst nog even mee behandelen,kijken of t beter word.
Wie weet?
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Perl is ook een goed product. Maar Dlux is een coating, en ook nog eens een hele goede.
Die drie flesjes op je foto heb je ook niet voor veertig euro.
En Dirk dat het een klein flesje is, dát maakt toch niet uit. Size doesn't matter zeggen ze weleens.
 

SLK

V.I.P. Member
Bedankt voor het delen van de ervaring met de Anti Blau. De uitlaten van mijn BMW beginnen inmiddels ook te verkleuren. Heb wat geprobeerd met Meguiars NXT All Metal Polysh en dat doet het ook niet verkeerd moet ik zeggen.
Maar de Anti Blau houd ik in gedachten.

De Perl kun je prima proberen, de Dlux heb ik uitstekende ervaringen mee. Is ook zeer duurzaam.

Sterkte met je trombose!



.
 

Tom

Premium Member
@Dirk Post vergeet niet dat je gelijk ook je velgen in de Dlux kunt zetten en daarmee het schoonmaken een genot wordt! Dat alleen is die €40,- al waard. Toevallig heb ik het zelf vorige week ook gebruikt voor kunststof maar daarover later meer.
 

Dirk Post

Premium Member
Vandaag ben ik met een Fiat 500 XL van binnen netjes maken bezig geweest.
Auto zit zwarte kleur bekleding en tapijt in.
Van voor,maar met name achterin helemaal onder de hondenharen.en ook nog wit van kleur.
En maar met de stofzuiger de ganse tijd bezig,maar schiet niet op, gek van te worden.zit veelal er vast in als het ware.
Maar mee gestopt,zonet eerst betere middelen besteld.
De Fur Remover, een lava steen, en de Fur Eater,kan je op de stofzuigerslang doen.
Maar eens kijken hoe het daarmee dan gaat.
Heeft iemand misschien nog aanvullende tips/trucks voor
dit karwei, om het me makkelijker te maken.Kan er verder niet wat van vinden op het forum.
Alvast dank, Gr Dirk.
 

Dirk Post

Premium Member
Ja,klopt,heb zo n rol ook gebruikt met zo n kleefpapier er op,maar valt tegen.
Schiet niet echt op.
 

Raypelsteeltje

New Member
Ja,klopt,heb zo n rol ook gebruikt met zo n kleefpapier er op,maar valt tegen.
Schiet niet echt op.

nee joh.
Inventiviteit is weer ver te zoeken.
Niet nadenken, maar onnodig geld uitgeven aan lava, speciale borsteltjes en dure ideeën van anderen bestellen.

Die kledingrollen werken voor geen meter.
Gewoon gaffer tape kost geen drol en plakt als een malle.
Om je hand rollen en wrijven. (plakkant naar buiten)

Oma’s tip
Een vochtige rubberen huishoud handschoen doet ook wonderen.
Of gewoon een raam trekker en een beetje water (heeft iedereen in huis)
 
Laatst bewerkt:

BlackPassat

V.I.P. Member
Sorry dat ik hier even je draadje gebruik @Dirk Post

nee joh.
Inventiviteit is weer ver te zoeken.
Niet nadenken, maar onnodig geld uitgeven aan lava, speciale borsteltjes en dure ideeën van anderen bestellen.

Die kledingrollen werken voor geen meter.
Gewoon gaffer tape kost geen drol en plakt als een malle.
Om je hand rollen en wrijven. (plakkant naar buiten)

Oma’s tip
Een vochtige rubberen huishoud handschoen doet ook wonderen.
Of gewoon een raam trekker en een beetje water (heeft iedereen in huis)


Het respect naar andere leden is weer ver te zoeken @Raypelsteeltje.
Blijkbaar schep jij er genoegen in om de gemeenschap hier continu te schofferen, of op een onrespectvolle wijze te bejegenen.

Jij schijnt te vergeten dat Waxworld.nl onze gastheer is en dit forum faciliteert. Je diskwalificeert de producten van Waxworld als duur of niet nuttig. Laat ieder in zijn waarde om zijn geld te besteden waaraan en waar hij wil.
Ik zag deze week ook al een tip van je om geen "overpriced Dual Action" te kopen, maar te gaan voor een tweedehands DAP. Getuigt ook niet van respect voor onze gastheer.
 
Laatst bewerkt:

Raypelsteeltje

New Member
Heb je weer eens niet juist en redelijk bevooroordeeld gelezen BP.

Ik vind (dat is een mening) een Rupes een mega overpriced apparaat voor wat het doet.
Daarmee schoffeer ik niemand behalve Rupes.
Die kunnen daar wel tegen denk ik zomaar.

Verder geef ik aan dat IK ZELF een 2e hands, 1x gebruikte DAP heb gekocht voor een prikkie.
En dat je daarmee hetzelfde resultaat bereikt als met een Rupes is niets minder dan FEIT! Duurt alleen ietsje langer.
Ook geef ik aan dat als de stuivers geen issue zijn dat hij rustig een Rupes kan aanschaffen.
Doet exact hetzelfde maar ietsje sneller.

Waar de beste kerel verder zijn spullen aanschaft zal mij een worst wezen.
(Gelukkig mag hij dat helemaal zelf beslissen toch?)
Vond het alleen zonde om legio spul te kopen als hij alles al in huis heeft.
Hij vroeg dus om wat extra tips en die heeft hij ontvangen.

Qua grootmoeders Tip, is het zo’n drama wanneer ik de man een tip over een wisser geef met wat water.
Werkt bij mij namelijk prima. Trekt de haren uit de bekleding, zonder iets te beschadigen. Daar ging het volgens mij ook over.

Niet alles hoeft perse geld te kosten wil het OK werken toch?

We zijn hier om elkaar een beetje te helpen.
Niet om te slijmen bij de baas BP.

Ik heb al wat handel besteld bij WW, dat spul bevalt mij prima.
Vind het alleen niet nodig om dat inclusief fotoreportage groots aan te kondigen in een topic. Staat tenslotte gewoon op de website.

Ik heb ook elders dingen besteld, die dingen kondig ik ook niet meer aan met bestellocatie.
Want dat mocht niet van de baas dus houd ik mij er “uit respect voor de gastheer” netjes aan.

Maar niet MOGEN praten over marktplaats vind ik een beetje eng worden BP.

Je kan mijn commentaar ook uitzetten hè.
Dan zie je niets meer.
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
Kunnen die twee niet een apart draadje opzetten in plaats van iemand anders zijn topic te bevuilen?
Kunnen anderen dat uitzetten en hebben geen last van dit soort niet relevant gelul.
Ik volg namelijk met plezier Dirk zijn topic maar dit soort gedoe niet.
Elke dag lees ik met plezier ongeveer wel alle posts maar ik heb weinig zin in een onderling vete te volgen van 2 leden.
 

Dirk Post

Premium Member
Heb donderdag een bestelling gedaan .
Ook door WW verzonden,status PostNL levering vrijdag 13.15-15.00 uur.
Krijg ik vanmiddag nieuwe status van post.nl , i v m vertraging,word nu zaterdag 13.15-15.00 uur geleverd.
Pfffff,en vanmiddag had ik er mooi mee bezig gekund,morgen weer wat anders te doen.
Dan maar komende week verder mee gaan.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan