Daklijsten opknappen

Snappy

Member
Door de vorige eigenaar zijn deze lijsten niet afgeplakt zo te zien, heb al met apc en een borstel wat geprobeerd maar zonder resultaat. Ook de black wow restorer bied geen uitkomst.44C89F29-6EFF-427A-8B41-49D7883C4183.jpeg Het materiaal op zich lijkt van zeer slechte kwaliteit en is enorm poreus. Het is maar een heel dun laagje kunststof met daaronder aluminium zo te zien. Aan het begin van de lijst is een klein stukje af en kun je goed zien hoe dun het is, ik denk dat je het kunststof laagje er heel makkelijk afhaalt. Iemand een idee wat ik hiermee nog kan doen, is dat hele poreuze materiaal nog zwart te maken met een coating of iets?
 

Kevin

New Member
Door de vorige eigenaar zijn deze lijsten niet afgeplakt zo te zien, heb al met apc en een borstel wat geprobeerd maar zonder resultaat. Ook de black wow restorer bied geen uitkomst.Bekijk bijlage 15788 Het materiaal op zich lijkt van zeer slechte kwaliteit en is enorm poreus. Het is maar een heel dun laagje kunststof met daaronder aluminium zo te zien. Aan het begin van de lijst is een klein stukje af en kun je goed zien hoe dun het is, ik denk dat je het kunststof laagje er heel makkelijk afhaalt. Iemand een idee wat ik hiermee nog kan doen, is dat hele poreuze materiaal nog zwart te maken met een coating of iets?
Vervangen, waarschijnlijk niet zo duur ook.. Even de dealer bellen of een beetje googlen
 

Nieuwste berichten

Bovenaan