Denny's detailoverzicht

Tim Goris

Active Member
super netjes gedaan hoor, ik ben zelf ook de trotse eigenaar van een IX35 en ga binekort voor t eerst met de DAP er op, ik vraag me alleen af hoelang ik (met polijsten) er ongeveer mee bezig zal zijn... 2/3/4 uur? het hangt af van de staat van de lak maar een indicatie zou wel handig zijn...
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Tijd is toch niet van belang @Tim Goris. Hobby kost nou eenmaal tijd en het enige wat belangrijk is, is het resultaat van je inspanning/ontspanning.
Als je een paneel hebt gedaan kun je wel een inschatting maken hoelang de hele auto gaat duren.
 

Tim Goris

Active Member
Ja dat klop @BlackPassat ik heb alleen niet de mogelijkheid om t binnen te doen en misschien niey in 1x helemaal vandaar wil wel iets afwerken waar ik aan begin of is t geen probleem om t over een paar dagen uit te smeren ??
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Nee hoor helemaal geen probleem. Zolang je er maar voor zorgt altijd met een schoon paneel te beginnen. Je kunt nu per paneel de aandacht geven die nodig is.
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Sorry @Denny84 dat dit even over jouw draadje loopt.

Ja ik zou ieder paneel helemaal afwerken, dus ook een wax of sealant erop. Het heeft niet zoveel zin om het paneel na het polijsten onbeschermd te laten.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan