Dit is mijn karretje

Ketoembar

V.I.P. Member
image.jpg Nu ik mij voorgesteld heb zal ik ook maar even een foto van mijn autootje plaatsen.
De linker is van mij. Een skoda citigo. Ben er super blij mee.
De rechter is van mijn detailmaatje.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
@IbizaSigno. Ik geloof niet dat wit meer werk is dan een andere kleur. Als detailer ben je toch wel vaak met je auto bezig, denk ik. Of ie nou wit, rood, zwart of blauw is.
@Kilometervreter. Die glans heeft wel wat moeite gekost. Ben lang op zoek geweest naar een goede combo voor mijn lak. Is uiteindelijk wel gelukt.
Auto staat in de cquarts. Ik hoor vaak dat coating niet zo'n mooie glans hebben, maar ik ben er helemaal weg van.
Goeie voorbereiding doet veel. De meeste glans haal je toch uit goed polijstwerk vind ik.
 

Addy

V.I.P. Member
Ziet er goed uit die Skoda, heb zelf een witte Ka maar dat glanst ook wel. Ik moet zeggen dat de lak er nog goed uitziet na drie jaar, nou zie je hier minder op dan op een donkere kleur natuurlijk. Wel wat steenslag maar dat houd je niet tegen.
Persoonlijk vind ik zwarte velgen ook wel mooi bij een witte auto maar het vrouwtje niet zo.
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Natuurlijk kan je een witte (metallic of single-stage) lak op hoogglans krijgen, dat is met de huidige laksoorten eenvoudigweg te goed te doen, de clearcoates die vanaf 2001 ook op de single-stage lakken zitten (uiteraard op de metallic, mica en pearls al een langere tijd) zijn van dien aard dat hoogglans altijd mogelijk is. Natuurlijk zijn er speciale waxen voor wit, die de structuur van de glans enorm kunnen ophalen. Ik geef toe, het is een mode-verschijnsel tegenwoordig, ik heb altijd donkere laksoorten gehad op auto`s, ook ik ben gezwicht voor het "mode-verschijnsel" echter vergeleken met vroegah is een witte auto in deze tijd best wel "done" Overigens een prachtige Citigo, die je hebt...........
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan