Ed zijn detailoverzicht

SLK

V.I.P. Member
Prachtig resultaat @Ed Buijs, dat was deze wagen meer dan waard. Bijna zonde om hem weer weg te stoppen onder zo'n kleedje. Nu de achterbank er nog even in... Hoe is de rest van het interieur?
 

Ed Buijs

Member
De bank stond omhoog vanwege een lege accu. En de rest van het interieur, daar ga ik het morgen met de eigenaar maar eens over hebben.
 

Ed Buijs

Member
Vandaag de Ferrari 456 mGT weer onderhanden genomen. Na diverse onderhoudswerkzaamheden en een paar weken onder de bomen ziet het er niet echt meer schoon en glimmend uit.

IMG_9521b.jpg IMG_9525b.jpg IMG_9524b.jpg IMG_9526.JPG IMG_9522.JPG

In de foam ermee.

IMG_9527b.jpg

Oude wax eraf nieuwe erop.
Foto's in de schaduw.

IMG_9528.JPG

Uitlaatstukken ook mee genomen.

IMG_9531.JPG
IMG_9532.JPG IMG_9535.JPG IMG_9536.JPG IMG_9537.JPG

En nog wat foto's met de zon erop.

IMG_9538b.jpg IMG_9539.JPG IMG_9542.JPG IMG_9543.JPG IMG_9544.JPG IMG_9545b.jpg IMG_9547b.jpg IMG_9548.JPG IMG_9549.JPG IMG_9552b.jpg IMG_9554b.jpg IMG_9555b.jpg

De motor en ruimte ook opgefrist.

IMG_9518.JPG IMG_9519.JPG IMG_9520.JPG

De binnenkant ook onderhanden genomen.

IMG_9515.JPG IMG_9514.JPG IMG_9516.JPG

Van de achterbank nog geen foto genomen ivm de deurpanelen die er staan.

IMG_9517.JPG

Als afsluiter voor en na van de motor en van de binnenkant.

F456voorna2.jpg F456voorna1.jpg
 
Laatst bewerkt:

Ed Buijs

Member
Hele fijne auto om aan te werken. Ook de eigenaar is niet moeilijk. Er is net onderhoud aan de auto gedaan. Nieuwe distributieriem en een nieuwe gaskabel erop. De monteur die eraan werkt is een vakman. Hij weet echt alles van deze motoren. Er liggen nog 2 van deze blokken in zijn schuur. Tussen andere blokken. ik zal is vragen of ik daar morgen een foto van mag maken. Dan krijg ik deze reacties. :confused:

Ik heb de auto niet gepolijst. dat had ik 2 maanden geleden al gedaan.

In de foam van Angelwax. Niet de beste maar ik heb nog 3,78 liter staan dus dat gebruik ik voorlopig.
Van Carpro de eraser
Daarna in de Angelwax (the fifth element)

En inderdaad een prachtige kleur. Zeker met de kleuren combinatie van het interieur. Hij is er lang na opzoek geweest. deze kleuren combinatie was een must. Tevens de M uitvoering en handgeschakeld. Schijnt zeldzaam te zijn. Volgens zeggen.

Nu maar hopen dat hij door zijn kennissen mooi genoeg wordt bevonden. Zodat ik er meer mag doen. En ze hier kan delen. :)

Als het goed is zit er iets heel mooi's in het verschiet van het zelfde merk. :D
 
Laatst bewerkt:

Ed Buijs

Member
Min puntje is de bestuurders stoel die is kaal bij de wang en de instap. Leer kleuren is niet mijn vak en afdeling. Ik ken mijn grenzen. Het linkerraam moet nog afgesteld worden. Dat gebeurt morgen. Schijnt veel werkt te zijn. Ik zie het morgen wel gebeuren. Dan kan ook het deurpaneel er weer in. Natuurlijk weer schoon maken want de monteur werkt gewoon met smeerhanden door aan de auto. En er is nog een probleem. Het plastic is plakkerig. Er schijnt een weekmaker vrij te komen. Wat veroorzaakt wordt door schoonmaakmiddel. Is kijken of ik het eraf kan krijgen en het weer toonbaar kan maken. Schrik niet het advies van Kroymans Ferrari was het volgende. Stop de kunststofdelen in de vaatwasser. En dat advies heeft de monteur opgevolgd. Met als resultaat het plakkerige is eraf maar daar heb je ook alles mee gezegd. Het is een beetje vaal van kleur geworden. Tevens zit er zit nog een laagje op, dat is wel hard van structuur je krabt het er ook zo vanaf maar het wordt er zeker niet mooier op.

Wordt vervolgd.
 

Ed Buijs

Member
Nog een leuk project gehad van de week. De spuiter schuurt met het raam open. Ik zeg goed bezig zo houden we wat te doen.

IMG_9490.JPG

IMG_9491.JPG IMG_9492.JPG IMG_9493.JPG IMG_9494.JPG IMG_9495.JPG IMG_9496.JPG IMG_9497.JPG IMG_9498.JPG

1 voordeel het kan alleen maar opknappen. 1 deurpaneel gedaan.

IMG_9503.JPG

De rest is ook aardig schoon geworden.

IMG_9507.JPG IMG_9508.JPG IMG_9510.JPG IMG_9511.JPG IMG_9512.JPG

En de buitenkant.

IMG_9504.JPG IMG_9505.JPG IMG_9506.JPG IMG_9509.JPG IMG_9513.JPG
 

Nieuwste berichten

Bovenaan