Ed zijn detailoverzicht

Ed Buijs

Member
Het wordt weer beter weer dus ik mag weer. :)

Vandaag de Seat Leon van mijn maat john gedaan.
Helaas geen fatsoenlijke camera mee genomen. Dus dan maar met de antieke Iphone4 :+

1.JPG


2.JPG


3.JPG


4.JPG


5.JPG


6.JPG


7.JPG


8.JPG


9.JPG


10.JPG


11.JPG


12.JPG
 

Kilometervreter

überspammer
Ik snap de eerste 2 foto's niet zo goed Ed, polijst je zo'n groot oppervlak in 1 keer? Of zat er zoveel swirls en hologrammen in de Seat?? Dat heb ik eigenlijk zelden gezien, dus ik denk dat het polijstmiddel is dat je ziet.
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Ik denk dat hij hier aan het finishen is. Aan de pad en het polijstmiddel te zien. Met het finishen polijst ik ook soms wel grotere stukken. Twee panelen in één keer zou ik dan weer niet doen, maar het kan met de finshingpasta niet zo'n kwaad, denk ik. Dat laat zich meestal wel makkelijk verwijderen.

Verderop in de foto's zie ik ook nog een rupes blauw liggen. Ik denk dat je hem voor de bumpers hebt gebruikt. Maar mijn vraag was eigenlijk; doe jij blauw en dan finishen of doe je er nog een stap tussen?
Mij lijkt die stap namelijk wel groot.
Je hebt wel een mooie flakepop gekregen.
 

Ed Buijs

Member
@Ketoembar. goed opgemerkt. Ik ben inderdaad aan het finishen. Normaal doe ik deel voor deel polijsten dus ook finishen. Maar deze polijstpasta van Angelwax laat zich zo makkelijk verwijderen dat het inderdaad geen kwaad kan. En die rupes met blauwe pad lag er nog. Ik heb op deze auto de blauwe, gele microfiber pad en de blauwe, groene, gele en witte foam pads op gebruikt. De lak die op deze Seat zit is trouwens zo knetterhard dat een blauwe pad bijna geen indruk maakt op de lak. Is kijken of me maatje vandaag er wat betere foto's van kan maken in de zon. Me maat was ook onder de indruk hoe de metalic weer naar boven kwam. (flakepop) :cool:
 
Laatst bewerkt:

Ed Buijs

Member
Gisteren een Mercedes CL63 AMG bj 2007 op locatie gedaan.

Helaas zat het weer niet mee onder het polijsten door een bui eroverheen.

cl63-1.jpg


cl63-2.jpg


Gelukkig was het maar een buitje.

cl63-3.jpg


cl63-4.jpg


cl63-5.jpg


Ondanks de matige camera nog een aardige reflectie op beeld.

cl63-6.jpg


cl63-7.jpg


Ook de binnenkant mee genomen.

cl63-8.jpg


Volgende keer neem ik een betere camera mee. Deze man heeft ook nog een cadillac oldtimer. En die komt in juli aan de beurt. :9
 

Nieuwste berichten

Bovenaan