Een goed begin....

  • Onderwerp starter Gebruiker 4028
  • Startdatum
G

Gebruiker 4028

Guest
Hallo beste mensen!
Naast het goede begin van een nieuwe hobby (...) met workshop II vorige week, een kofferbak met spullen en met als resultaat een prachtige kofferbakdeksel ook een goed begin op het forum! Ehm, hoop ik! In ieder geval stel ik mij hierbij voor!
Mijn naam is Roland en zoals jullie waarschijnlijk al begrijpen rij ik een BMW 850. En wel een CI (helaas geen CSI, had ik daar 10 jaar geleden maar beter op gelet!), metallic blauw uit juni 1991. Ik heb samen met mijn vrouw een bedrijf maar ben zelf arbeidsongeschikt. Ik heb RSI (KANS tegenwoordig) aan beide polsen en zal dus niet heel vaak reageren op het forum. Ik ga wel kijken of ik met spraakherkenning een eind kom (navigatie is lastig)...
Sinds deze week nooit meer naar de krasstraat, ondanks 5 hoog wonen voortaan alles met de hand! Als ik alles onder de knie heb en mijn lak perfect gepolijst is gaat tie in de CQuartz, tot die tijd...
In het directe zonlicht vallen alle swirls, krassen en hologrammen enorm op, in de schaduw ziet het er nu al prachtig uit!
Wordt vervolgd!
Groeten, Roland
 

Woody

V.I.P. Member
Welkom Roland!
Hoe gaat het met detailen? Of heb je dan geen last van je polsen?
Wij zien hier altijd heel graag foto's :D
 

Razorblatter

Active Member
"Een kofferbak met spullen en met als resultaat een prachtige kofferbakdeksel..."
Verrek! Da's handig! Wat is je volgende stap? Onder de motorkap?
En wij allemaal maar smeren en wrijven.
 
G

Gebruiker 4028

Guest
Welkom Roland!
Hoe gaat het met detailen? Of heb je dan geen last van je polsen?
Wij zien hier altijd heel graag foto's :D

Maar natuurlijk!
Welkom Roland!
Hoe gaat het met detailen? Of heb je dan geen last van je polsen?
Wij zien hier altijd heel graag foto's :D

Owja, tuurlijk!
Verschil kofferbakdeksel en zijkant. Kofferbakdeksel met Meguiar grof en middel.... Moet nog met fijn en glaze...
RSI zit in kleine bewegingen met weinig kracht, tikken en klikken.... :)
image.jpeg
 
G

Gebruiker 4028

Guest
Welkom hier!
Een zeldzame verschijning tegenwoordig zo'n 8 serie (met 12 cilinder, toch? )

Idd 12 cilinder... ooit 280pk.
Als ik mijn motorblok schoon heb gemaakt volgt de foto, nu te gênant..
Enneh, hiervoor reed ik een 10 jaar oude Toyota Carina. Ik ben nu iets meer met mijn auto bezig... :)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan