een picje van Wolf's Chemicals Full moon

2shiny

V.I.P. Member
Deze avond snel de motorkap even gepolijst met CG V38, 2x Carpro Eraser wipedown en dan de full moon aangebracht

14829825485_3ca531e4e2.jpg


14826741011_fefd722254_n.jpg


14806817096_c42a5ecb3b_n.jpg


:D
 

2shiny

V.I.P. Member
Ja, ik ben echt tevreden, alleen was het echt niet gezellig om aan te brengen. Was vschrikkelijk hard en niet smeerbaar. Na de motorkap te doe, was ik blij dat ik de rest van de wagen niet moest doen...
Morgn eve bellen met Jesse om te vragen of dit normaal is. De Wolf moon is zo een gemakkelijke wax om te gebruiken, maar deze viel tegen...
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Prachtige shine! Ik dacht inderdaad ook dat het supergebruiksvriendelijke waxen zouden zijn. Nog maar even wachten met aanschaffen dan :p
 

2shiny

V.I.P. Member
De wolf moon is dat zeker. Maar ben verschoten van de full moon... jesse og niet kunnen bereiken
 

2shiny

V.I.P. Member
Vandaag Jesse gehoord. Hij bevestigd dat de FM iets moeilijker aan te brengen is. dit zou komen door de goede vasthechting van deze wax. Deze doet wat hij egt da het doet, maar om dat te bereiken moest hij ergens een toegeving doen.
Volgens Jesse moet je heel weinig op de applicator nemen en wordt deze geleidelijk aan zachter tijdens het uitsmeren
 

Nieuwste berichten

Bovenaan