Eraser

Epsilon

Premium Member
Ik weet dat het een wax kan verwijderen maar tast het ook een sealant aan?

Momenteel durf ik niet zo snel Eraser te gebruiken (om schoon te maken) op bijv. een spiegel of raam waar iets als Reload of HydrO2 Lite op zit.
 

SLK

V.I.P. Member
Het directe antwoord op je vraag weet ik niet. Wel vraag ik me af waarom je Eraser als schoonmaakmiddel zou willen gebruiken. Daar zou je toch ook een willekeurige detailing spray voor kunnen gebruiken zoals bijvoorbeeld PB Spray & Wipe.
 

Epsilon

Premium Member
Omdat er letterlijk op de fles staat: Great for glass cleaning. En dat doet het ook prefect en maakt enkel schoon (geen toevoegingen zoals Hybrid V7). Het werkt ook perfect voor een TV of monitor. Zelfs iets als RVS wordt mooi.

Maar ik weet dus niet of het ook een sealant aantast.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Werkt inderdaad prima op glas, maar waar ben je bang voor? Heb je dan ook Reload op het spiegelglas en ramen gezet?
 

Epsilon

Premium Member
Op mijn auto zit nu HydrO2 Lite en in huis op een spiegel zit nu Reload (dat wil ik voor de winter ook op de auto doen). De een wordt vuil van de weg uiteraard en de ander komen vingers op van mijn dochtertje. Ik ben erg tevreden over hoe goed Eraser schoonmaakt maar ik zou het zonde vinden als ik daardoor al snel meer HydrO2 Lite of Reload zou moeten gebruiken. Vandaar dat ik wil weten of Eraser een sealant weg haalt.

Volgens de sticker op mijn fles is de houdbaarheidsdatum 24/03/2018 en dat gaat bij mij niet snel op dus wil ik het graag gebruiken ook. Of is die datum voor de sier?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Eraser gaat zeker wat doen met een sealant, dus als je de bescherming niet wil aantasten dan geen Eraser gebruiken. Houdbaarheidsdatum hoef je je niet druk over te maken, de meeste producten blijven jaren en jaren goed.
 

Epsilon

Premium Member
Dank je Stefan dan zal ik er om denken. :)

En fijn te weten dat de datum niet al te veel uitmaakt. Ik vond het al gek dat het vrij snel (2 jaar volgens de sticker) over de datum zou zijn.
 

JRM

Active Member
Begin eindelijk een beetje door m'n voorraad heen te komen en die is al flink over de datum, maar werkt nog prima hoor. Zou je daar niet al te druk over maken. Polijstmiddel, wax, glaze..het raakt maar niet op en blijft lekker ruiken :D
 

Nieuwste berichten

Bovenaan