Even netjes voorstellen

lbo

New Member
Hallo Allemaal,

Al vanaf mijn hele jonge jaren ben ik bezig met het mooi maken van auto's. Ik heb jaren bij een officiële Volvo dealer auto afleverings- en showroomklaar gemaakt. Dit was meer poetsen dan detailen. De passie voor het detailen is toen begonnen en nooit meer weggegaan.

Mijn "wagenpark" bestaat uit een Ford Fiësta 1.6 16V van 2006 en een Volvo V70 van eind 2007 in Barendz Blue. Ik onderhoud mijn wagens met een DAP, Monello producten en Diverse Swissvax spulletjes. Ik ben al enige tijd actief op het forum van een bedrijf uit Berkel en Rodenrijs. Ik kom hier graag informatie halen en brengen.

Groet, Léon
 

Kilometervreter

überspammer
Welkom naamgenoot en veel leesplezier hier! Er hangt hier ook een prima webshop aan trouwens:cool:.
Ik ben benieuwd naar wat foto's van je wagenpark!
 

lbo

New Member
Dank je. Ik ben er ook erg blij mee. De vorige eigenaar zou zomaar een detailer geweest kunnen zijn. De auto ziet er strak uit. De velgen zijn erg gevoelig voor stoeprandschade, maar zijn vrijwel smetteloos. Het is een V70 van het overgangsjaar naar het huidige model. Volvo heeft 'm lekker volgestopt met accessoires.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Welkom Léon, mooie V70 heb je daar, zeg! En inderdaad een schitterende kleur mèt de juiste velgen!
Veel leesplezier hier op het forum.

PS. Vanwaar een Corvette als avatar? Alleen nieuwsgierigheid.
 

lbo

New Member
@Shutterpeet: is een viper, geen Corvette. Geen speciale reden voor deze foto, gewoon een mooie foto. Ik heb de foto zelf gemaakt op Zandvoort.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan