Even voorstellen: Koots

Koots

New Member
Na door kilometervreter op dit forum te zijn gewezen zal ik me ook even voorstellen..

Koots (in het dagelijks leven ook luisterend naar Bart), 36 jaar, getrouwd en 3 prachtige kinderen, woonachtig in Nijmegen.

Al zolang ik me kan herinneren (ook volgens mij ouders ook daarvoor) gek van auto's. Heb sinds het behalen van mijn rijbewijs inmiddels 24 auto's in het bezit gehad, de huidige (in mijn signature) meetellend.

Afgelopen weekend is mijn BMW door kilometervreter voorzien van een glascoating, wat een prachtig effect. Geeft misschien ook aan hoe gek ik ermee ben, zelf geld uitgeven aan je leaseauto ;-). Foto's staan in kilometervreter's topic.

In het verleden wel altijd zelf lekker gepoetst/gedetailed, altijd handmatig. Kan erg genieten van een dagje ongebreideld broetselen aan een auto en neem dan ook graag een auto van een familielid of goede vriend onderhanden. De resultaten zoals hier op het forum te zien zijn haal ik meestal niet, maar de lol is er niet minder om!

Groet,

Bart aka Koots
 

Bijlagen

  • IMG_5068.JPG
    IMG_5068.JPG
    120,4 KB · Weergaven: 17

Cavemania

V.I.P. Member
Welkom Bart. Prachtige wagen en gelukkig zijn er meer leaserijders op deze wereld die hun auto vertroetelen. Kreeg destijds van de wagenpark beheerder te horen dat mijn auto er als nieuw uitzag toen ik hem inleverde.
 

Koots

New Member
Dank voor de leuke reacties. Ben ook zeer actief of het Volvoforum en ook nog regelmatig te vinden op het Audiforum (vorige leaseauto was een A4 Avant). Ben nog lid van het Bimmerportal maar daar gebeurt bijzonder weinig moet ik zeggen.
 

Cavemania

V.I.P. Member
Dank voor de leuke reacties. Ben ook zeer actief of het Volvoforum en ook nog regelmatig te vinden op het Audiforum (vorige leaseauto was een A4 Avant). Ben nog lid van het Bimmerportal maar daar gebeurt bijzonder weinig moet ik zeggen.

Sinds kort ben ik ook te vinden op het Volvo forum. Moet er alleen nog een beetje m'n weg vinden. Ook als beheerder actief op het Mazda6forum, m'n vorige twee wagens
 

Nieuwste berichten

Bovenaan