Gaan we nog wat doen dit weekend?

Kilometervreter

überspammer
Ik trap af,

dit weekend de rechterkant in de CQuartz UK zetten, moest nog uitharden na het spuiten, leuk klusje en lekker op het gemak binnen!
 

pro-detailer

Active Member
Een tesla in de opti-coat pro zetten deze is voor vrijdag en zaterdag als deze opgehaald wordt wordt de tesla voor maandag gebracht.
 

Kilometervreter

überspammer
Zo, ter voorbereiding op morgen toch nog maar even de auto gewassen ondanks de temperatuur, Leuk verschil tussen de rechterkant waar nog niets opzit en de rest van de auto.
Beading en sheating dik in orde van de CQUK!;)
 

Rutger64

Premium Member
Morgen eindelijk nieuwe eetkamerstoelen ophalen. In Mei besteld... En morgen ook nieuwe centerkapjes ophalen bij de Citroen dealer.

Hopelijk is er ook nog wat tijd voor het maken van een filmpje voor mn Sonax paste wax review.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Gisteren hebben we een meeting gehad bij Chemical Guys Europe, Greg Masterson (bekend van de YouTube filmpjes) en Paul Schneider waren uit de States overgekomen. Was zeer indrukwekkend en inspirerend om hun te mogen ontmoeten.
1461415_10202296940841549_2082739664_n.jpg
 

pro-detailer

Active Member
Gisteren hebben we een meeting gehad bij Chemical Guys Europe, Greg Masterson (bekend van de YouTube filmpjes) en Paul Schneider waren uit de States overgekomen. Was zeer indrukwekkend en inspirerend om hun te mogen ontmoeten.


1461415_10202296940841549_2082739664_n.jpg

Daar heb ik al veel foto,s van.gezien op fb
 

Kilometervreter

überspammer
Pfff ik geloof dat we morgen kerstinkopen gaan doen, voor 1e kerstdag diner voor met zijn achten en 2e kerstdag een verjaardag in huize kilometervreter waar wel een man of 20 komt:confused:.
 

gixxeraddict

Active Member
Morgen naar de kerstmarkt in essen!
Altijd wel gezellig dus van de week zo'n foeilelijk duitsland stickertje besteld voor op het raam.
Eerst ff gereinigt met de carlack cleaner die ik heb staan maar blijf het toch niet zo fijn spul vinden.
Als er nog een te koop gedeelte komt.......
Is dat het eerste wat weggaat.
Heb het nu 3 maal geprobeerd en heb er gewoon geen goed gevoel bij.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Leuk allemaal, gheghe. Morgenochtend eerst trainen en als het morgen droog is de Fiesta maar eens doen vanbinnen eventueel ook buiten maar eens een waxje smeren.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Morgen maar eens de A4 winterklaar maken, beetje laat maar druk, druk, druk..... :(
Plan van aanpak;
- Wassen bij de wasbox met shampoo en hoge druk
- Wassen met Born to be Mild
- Kleien
- Rondje polijsten met Finale
- 2x Rondje Eraser
- Sonax Polymer Netshield
- Voorruit met Nanolex Ultra Glass Polish
- Voorruit met Nanolex Ultra Glass Cleaner
- Voorruit met Nanolex Ultra Glass Sealant
- Ramen met Clearly Menthol
- Velgen in de Reload (staan al in de D-Lux)
- Bandjes met Bold & Bright

Pfff, heel lijstje, komt goed!
 

Kilometervreter

überspammer
Morgen maar eens de A4 winterklaar maken, beetje laat maar druk, druk, druk..... :(
Plan van aanpak;
- Wassen bij de wasbox met shampoo en hoge druk
- Wassen met Born to be Mild
- Kleien
- Rondje polijsten met Finale
- 2x Rondje Eraser
- Sonax Polymer Netshield
- Voorruit met Nanolex Ultra Glass Polish
- Voorruit met Nanolex Ultra Glass Cleaner
- Voorruit met Nanolex Ultra Glass Sealant
- Ramen met Clearly Menthol
- Velgen in de Reload (staan al in de D-Lux)
- Bandjes met Bold & Bright

Pfff, heel lijstje, komt goed!

Mooi stappenplan;), Komt zeker goed en aub niet van die frustrerende abnormaal daytona blinkende foto's posten:confused:
 

Clean Benz

Member
Eerst het weer maar eens bekijken van het weekend en dan waarschijnlijk nog weinig want heb sinds vandaag op doktersadvies 2 vingers aan elkaar getaped zitten voor de komende 7 dagen :(
Maar wassen en drogen moet toch wel gaan lukken denk en hoop ik :p
 

Nieuwste berichten

Bovenaan