Gaan we nog wat doen dit weekend?

Kilometervreter

überspammer
Ik ga morgen een redelijk gevaarlijke reis maken en heb de volgende survival=kit samengesteld

1x Potlood
1x Paspoort
1x Mini Compas
1x Fluit
1x scalpel
1x Blikopener
1x Tondel
1x Touw
1x Waterproof zakje
3x Loodjes
3x Vishaken
1x Nep vis
1x Visdraad
4x Aspirine
4x Maagtablet
1x Antibiotica zalf
1x Verband
8x Alcohol doekjes
4X Gaasjes
10x Pleisters
1x Multitool zakmes
1x Kaarsje
3x Naald
1x Veiligheidsspeld
3x Garen
8x Lucifers
4x Tampon
1x Led lampje
1x Aluminiumfolie
1x Zak / Waterzak
1x Hechtdraad + Haak
1x Aansteker
1x draadzaag
1x magnesium staaf + strijker.
4x vochtgerstellende + vitamine tabletten

Jullie raden het waarschijnlijk al, ik ga naar Brabant een bestelling ophalen bij Waxworld...........
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
Vanochtend/vanmiddag een bestelling opgehaald en kennis gemaakt met het Waxworldteam!
Lekker bakkie gedaan en gezellig zitten kleppen met @Stefan ,@waxgirl en @ShuttersPeet die er ook bij was en worstenbroodjes had meegenomen.
Leuke en gezellige tijd gehad. Het leuke van de zaterdag is dat er ook bij Stefan en Laura geen tijdsdruk is en je lekker kunt kleppen over de gezamenlijke hobby!!
Nog even buiten naar de auto's staan kijken en even tegen de bandjes geschopt maar dat was toch een beetje koud:confused: dus na ruim twee en half uuro_O de terugreis naar het altijd zonnige Oegstgeest weer gemaakt.
Bedankt voor de gastvrije onthaal Waxworld team en Peet voor de befaamde worstenbroodjes en alles wat er over de koffie geschreven is klopt!

Alleen eigenlijk stom dat ik mijn camera niet bij me had, hadden we het Daytona nog met het Misano kunnen vastleggen, maar dat komt nog wel:cool:.
 
Laatst bewerkt:

Stefan

Administrator
Forumleiding
Vanochtend/vanmiddag een bestelling opgehaald en kennis gemaakt met het Waxworldteam!
Lekker bakkie gedaan en gezellig zitten kleppen met @Stefan ,@waxgirl en @ShuttersPeet die er ook bij was en worstenbroodjes had meegenomen.
Leuke en gezellige tijd gehad. Het leuke van de zaterdag is dat er ook bij Stefan en Laura geen tijdsdruk is en je lekker kunt kleppen over de gezamenlijke hobby!!
Nog even buiten naar de auto's staan kijken en even tegen de bandjes geschopt maar dat was toch een beetje koud:confused: dus na ruim twee en half uuro_O de terugreis naar het altijd zonnige Oegstgeest weer gemaakt.
Bedankt voor de gastvrije onthaal Waxworld team en Peet voor de befaamde worstenbroodjes en alles wat er over de koffie geschreven is klopt!

Alleen eigenlijk stom dat ik mijn camera niet bij me had, hadden we het Daytona nog met het Misano kunnen vastleggen, maar dat komt nog wel:cool:.

Bedankt voor jullie komst @ShuttersPeet en @Kilometervreter, wij vonden het in ieder geval supergezellig en de wortenbroodjes gingen er ook wel in :)
 

gixxeraddict

Active Member
Waar? natuurlijk bij waxworld of bij detailtoday.
Kunnen we gelijk de nieuwe shop bekijken.
Voor mij is het ook wel een stukkie rijden maar misschien kan er gepoold worden!
Lijkt mij wel leuk lekker ff ouwehoeren met medeverslaafde!:)
 

Kilometervreter

überspammer
Waar? natuurlijk bij waxworld of bij detailtoday.
Kunnen we gelijk de nieuwe shop bekijken.
Voor mij is het ook wel een stukkie rijden maar misschien kan er gepoold worden!
Lijkt mij wel leuk lekker ff ouwehoeren met medeverslaafde!:)

Ik denk begin maart ofzo, is nog wel even weg maar dan begint toch wel weer een beetje het nieuwe seizoen en kunnen we gelijk het een en ander kopen maar even horen wat @Stefan er van vindt, ik vind eigenlijk wel dat als er een minimeet is het bij Waxworld moet zijn.
 

gixxeraddict

Active Member
Maart is idd wel een goed idee zit in de continu dus weet al ver van tevoren dat ik vrij ben.
Maar dat is niet superveel in het weekend.
Zal ik 3 datums of 4 waar we uit kunnen kiezen mits het uitkomt voor stefan?
Lijkt mij wel leuk.
 

pro-detailer

Active Member
Ik hoor de datum wel als de ruimte er is kom ik zeker, maar aangezien de agenda al vol zit tot half maart is het ff afwachten.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan