Gaan we nog wat doen dit weekend?

Kilometervreter

überspammer
Komend weekend (waarschijnlijk zondag) samen met mijn oudste zoon het A-tje van zijn vriendin aanpakken. De ster is zo'n 12 jaar oud en er is eigenlijk weinig tot niks aan gebeurd.
Vorig jaar al twee keer een A-tje onder de polijstmachine gehad van de moeder en broer van mijn zoon zijn vriendin en nu is die van hun dus aan de beurt.

Auto ziet er slecht uit dus succes is verzekerd;).
Plan:
wassen
iron-x
kleien
twee keer polijsten 1x roterend en 1 x excentrisch
Pb-nano coating
SPN.
Velgen in de wheelsealant
Ramen in de rain-x
trims in de trimrestorer

Kan die er weer even tegenaan.
Het leukste vind ik om het samen met mijn zoon te doen, lekker poetsen en ouwehoeren:cool: Quality time!
Ik zal wel een paar fotootjes posten.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Mooie klus voor de boeg zo, inderdaad ook erg leuk om dat samen met je zoon te kunnen doen!
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Morgen hebben we weer een groep voor de Waxworld Workshop I, is altijd weer een supergezellige dag!
 

Kilometervreter

überspammer
Morgen hebben we weer een groep voor de Waxworld Workshop I, is altijd weer een supergezellige dag!

Mooi! Gelijk even hier een workshop topic openen neem ik aan en uiteraard de mensen een beetje enthousiast maken voor het forum!
Krijg jij tenminste ook een beetje respectabel aantal posts @Stefan
 

Kilometervreter

überspammer
Zoals gezegd, vandaag de A aangepakt, hij zag er echt nog slechter uit dan gedacht!
Van voor tot achter en van boven tot onder in de swirls.
Afijn, gewassen, iron-x,kleien roterend inizio op oranjje en finale (gelukkig op nu) op groen.
Daarna eraser en in de SPN, toch wel tevreden met het resultaat en weer lekker bij kunnen kleppen met het oudste kindje :), kortom een mooie dag!
Foto 4 is wel leuk, voorste deel gepolijt en achterste deel niet, leuk verschil in glans en swirls!

001.JPG 002.JPG 003.JPG 006.JPG 009.JPG 013.JPG 014.JPG 016.JPG
 
Laatst bewerkt:

Stefan

Administrator
Forumleiding
Zo. dat is weer een mooie en leuke klus geweest, heb je gelijk je zoon wat polijst skills bij gebracht?
 

Addy

V.I.P. Member
Van het weekend dat ouwe hok van mij :D maar eens leeg maken en schoon maken. Echt weer nodig.
Vandaag nog even snel gewassen, was ik net klaar begon het te regenen.
Kunnen we dinsdag weer een beetje fatsoenlijk richting Parijs.
Volgend weekend de winterbanden maar eraf gooien.
 

Kilometervreter

überspammer
Zo, morgen lekker de A4 wassen met de nieuwe Incridimitt en de binnenkant even lekker aanpakken, kilometervreetster is aan het werk (er moet er toch één wat verdienen) dus lekker op mijn gemakkie klooien.
Komt ook nog een Audiforummer langs om zijn auto te laten bekijken om een detailbeurt te laten geven.
Wordt vervolgt.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan