Iemand ervaring met Waxworld Soft Foam Applicator Pad

Discussie in 'Pads' gestart door Diliane, 11 jul 2016.

1. Diliane

Diliane New Member

Hallo allemaal,

Ik wil poetsspullen voor mijn auto gaan bestellen van het merk Kenotek. Ik heb ook doeken enzovoort nodig, dus ik zat een beetje rond te kijken en was benieuwd of deze ook goed waren en of ze herbruikbaar zijn.. deze zijn namelijk ook goed voor de portemonnee hihi

Groetjes Diliane
  2. Stefan

Stefan Administrator Medewerker

Hallo Diliane. Ik denk dat de Waxworld padjes je prima zullen bevallen, ze zijn na gebruik prima te reinigen en inderdaad herbruikbaar.
    Wellicht wil er iemand anders nog iets 0ver vertellen....
    Diliane vindt dit leuk.
  3. IbizaSigno

IbizaSigno V.I.P. Member

Ik heb inmiddels een dozijn van die padjes. Bevallen mij uitstekend! Voor wax, sealant, ramen reinigen, banden dressing en ga zo maar door.
    Diliane vindt dit leuk.
  4. BlackPassat

BlackPassat V.I.P. Member

Zoals @IbizaSigno zegt; de Waxworldpads zijn voor vele doeleinden te gebruiken, niet alleen als wax- en sealantapplicator maar zeker ook in je interieur. Daarbij zijn ze bij verstandig gebruik erg duurzaam.
    Vanwaar je merkspecifieke voorkeur? Misschien heb je al eens met de producten van Kenotek gewerkt en is toen je belangstelling gewekt?
    Ik ken het merk wel maar heb er geen ervaring mee. Misschien kun je de zaak omdraaien in de zoektocht @Diliane? Bedenk welk product je denkt nodig te hebben (shampoo, wax, sealant, bandendressing etc.) en probeer dan voor jezelf duidelijk te krijgen waaraan dat specifieke product moet voldoen. Zo schep je voor jezelf inzicht en zul je niet teleurgesteld worden als je je keuze gemaakt hebt. Ervaring genoeg op dit forum en ik weet zeker dat deze community niet te beroerd is om je te adviseren in je keuze.
    Daarnaast is een belletje naar WaxWorld ook voldoende om de ruime kennis van @Stefan en @waxworld te ontsluiten.
    Succes en ik ben benieuwd naar je uiteindelijke keuzes.
    Diliane en Stefan vinden dit leuk.
  5. Diliane

Diliane New Member

Dankjewel, ik ga van kenotek 6 producten bestellen op advies van m'n broer. En ik ga idd als ik de reacties hier boven lees toch eens de pads proberen bedankt voor je reactie!
    Groetjes

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      190,6 KB
      Weergaven:
      11
  6. Diliane

Diliane New Member

Dankjewel! Ik ga ze gelijk mee bestellen..

Groetjes
  7. Diliane

Diliane New Member

Dankjewel! Ik ga er een aantal mee bestellen met de producten!
    Groetjes
    Stefan vindt dit leuk.
  8. IbizaSigno

IbizaSigno V.I.P. Member

Ben benieuwd naar jouw ervaringen
  9. Black Widow

Black Widow V.I.P. Member

Uitstekende applicators voor een zacht prijsje.
    subarke vindt dit leuk.
  10. IbizaSigno

IbizaSigno V.I.P. Member

Niet alleen de prijs is zacht.
    subarke en Woody vinden dit leuk.
  11. SLK

SLK Premium Member

Mbt de producten van Kenotek sluit ik me aan bij @BlackPassat Ga eerst eens inventariseren wat je nodig denkt te hebben en neem dan eens contact op met @Stefan Niet om nou direct de producten van Kenotek tekort te willen doen en ik heb er ook geen ervaring mee. Ik ben slechts bevooroordeeld doordat mijn buurman fervent bezoeker is van de lokale krasstraat die de, volgens hem, fantastische produkten van Kenolon gebruikt voor een geweldige glans, nano bescherming en meer blabla Klanten lekker maken door een blacklight te plaatsen in de krasstraat om een soort magisch effect te bereiken... https://splash-carwash.nl/

BlackPassat vindt dit leuk.
  12. IbizaSigno

IbizaSigno V.I.P. Member

Dat blauwe licht doet 't 'em. Daar gaat je auto van glanzen!
    Chris van S. en SLK vinden dit leuk.
  13. ShuttersPeet

ShuttersPeet V.I.P. Member

Aaah het bekende blacklight! Zag je vroeger òòk veel in discotheken en barretjes. Als je dan 'sochtends naar je "verovering" keek, zònder blacklight..... dan zaten daar soms ook nog wel eens wat swirls op en aan.....;) (en uiteraard andersom ook wel eens)
    Kevin, IbizaSigno, Cavemania en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina