Interieur detail Transporter T6

blackpassatjunior

Premium Member
Vandaag stond er een interieur detail van een VW Transporter T6 op het programma. Het is een werk bus en dat was wel te zien. Het stof zat overal. Nou zeggen plaatjes meer dan worden dus hier wat vooraf foto's:
IMG_1804.JPG

IMG_1801.JPG

IMG_1802.JPG


Plan van aan pak:

Eerst heb ik heel de cabine gestofzuigd
Daarna de kunststof delen afgedaan met een natte doek. daarna met een kwastje en APC de delen ingewerkt. Vervolgens afgenomen met een vochtige doek. En daarna nog een keer met spray and wipe de boel na gelopen.
De stoelen en de achterbank heb ik ingewerkt met een washandje met APC 1:20 en vervolgens afgenomen met de extractor. Dat was wel nodig het water was gewoon zwart.
Hier een 50/50
IMG_1806.JPG


Toen alles weer schoon was de kunststof delen behandeld met Poorboys Natural Look en afgenomen met een MF doek. De ruiten zijn afgedaan met een glasdoek en Mequiars Glass Cleaner Concentrate.

Hier het resultaat van een kleine 4,5 uur zwoegen in de Transporter
IMG_1811.JPG

IMG_1813.JPG

IMG_1816.JPG

IMG_1812.JPG

IMG_1817.JPG


De eigenaar van de bus was er super blij mee.
Hij kon zo de showroom weer in was zijn antwoord.
 

blackpassatjunior

Premium Member
Je hebt weer wat gemaakt van dat smerig hok zeg...dat mensen het zover laten komen. :eek:

Ja Addy t'zag er niet uit. De eerste paar maanden ging het goed dan deden we ons zelf omkleden voor en na werktijd. Maar op een gegeven moment stop je daarmee en dan ziet je bus er binnen de kortste keren zo uit.:confused:
 

Cavemania

V.I.P. Member
Mooi werk. Een werkbus is en blijft voor het werk. Ik ken het zelf ook wel. De auto van het werk stap ik ook met mijn modder schoenen in. Over het algemeen probeer je het netjes te houden maar als het vies wordt is het jammer. De werkgever geeft ons ook niet de tijd om de auto's schoon te maken, moeten we maar in eigen tijd en voor eigen kosten doen. Aangezien ze bij ons op de zaak blijven en door verschillende mensen gebruikt worden gebeurd er totaal niets aan. De auto's zijn nu al 5 maand niet gewassen.

Maar al met al een heel mooi resultaat bereikt, die kan er nu wel weer een tijdje tegen.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan