Jaguar 340

Stefan

Administrator
Forumleiding
We zijn begonnen aan een nieuw project, dit keer een fraaie klassieker namelijk een Jaguar 340 uit 1968.

jaguar340_1.jpg

Deze auto is in behoorlijk fraaie staat, het lederen interieur is vernieuwd en alle chromen delen zijn vervangen alleen de lak vertoont veel plekken van het oxideren en een hele berg swirls.
jaguar340_2.jpg

jaguar340_4.jpg

jaguar340_5.jpg

En zo wordt het weer wat :)
jaguar340_6.jpg
Wordt vervolgd...
 

Bijlagen

  • jaguar340_4.jpg
    jaguar340_4.jpg
    59 KB · Weergaven: 1

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ja, het is inderdaad een unilak. Wel al een keertje gespoten, helaas was het voorwerk niet zo best :(
 

SLK

V.I.P. Member
Wat een beauty :) Mooie, dankbare klus om te doen. Ben benieuwd naar het vervolg. Die doen jullie vast niet met Essence...
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Das toch een Mark II ? Ik ken de hele benaming 340 niet......mooie klus, die gaat zeker glanzen, mijn handen jeuken !

Oh, waarschijnlijk een MK II 3.4 saloon
 
Laatst bewerkt:

Stefan

Administrator
Forumleiding
Wat een beauty :) Mooie, dankbare klus om te doen. Ben benieuwd naar het vervolg. Die doen jullie vast niet met Essence...
Nee, daar gaat inderdaad geen Essence op. Deze wordt zo strak mogelijk gepolijst, de oude lak wordt dan gevoed en de klant wil zelf een wax aanbrengen.
 
  • Leuk
Waarderingen: SLK

Cavemania

V.I.P. Member
Dit is minstens zo'n leuke klus als de moderne dikke wagens. Dit vormt voor jullie denk ik ook wel een uitdaging. Oude lak, al een keer gespoten, lastig in te schatten soms wat de lak kan hebben. Maar als het eenmaal klaar is heb je veel eer van je werk.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dit is inderdaad een andere uitdaging als bij een moderne jonge auto. Je hebt nu te maken met oude lak, waarbij er toch ook her en der een scheurtje of zelfs op bepaalde plaatsen de lak "los" zit. De uitdaging zit dan om de lak weer in zo goed mogelijke conditie te krijgen zonder schade aan die gevoelige plekken te veroorzaken.
 

Denny84

Premium Member
Heb de auto gisteren en vandaag gezien .
De auto is met grote sprongen erop bekomen .
Hij weer mooi te blinken en de kleur dieper geworden !!
Heeft een knap staaltje werk afgeleverd die Stefan
 

Nieuwste berichten

Bovenaan