Je huisdier

BlackPassat

V.I.P. Member
Ondanks dat er in huize BlackPassat geen huisdieren aanwezig zijn, toch mijn bijdrage omdat ik sommige foto's mooi vind. De foto van Bono en de waterfoto van Senna zijn erg leuk. Bij Addy had ik al eens kennis gemaakt met Bowie en recentelijk dacht Butchie me buiten te kunnen kijken....mooi niet.
Respect voor de omgang van Leon met zijn hond, in mijn beleving is het een dier en moet ook als zodanig behandeld worden (en daarmee bedoel ik niet "honds" op de foute manier)
In mijn omgeving heb ik "dierenliefhebbers" die met hun beesten omgaan alsof het debiele kindertjes zijn, nou dan krijg ik terstond jeuk in de belendende percelen.
Als we zomers buiten zitten rennen we regelmatig naar binnen om even onbeschaamd te kunnen lachen om de taferelen die zich bij de buren afspelen.
 
Laatst bewerkt:

Woody

V.I.P. Member
Mooi topic!
Hier mijn goed opgevoede liever kater van 2,5 jaar oud.
Ik kan er echt van alles mee doen hij vindt (bijna) alles best :)
Nieuwe pakketjes zijn het leukst zolang de doos maar snel leeg.
 

Bijlagen

  • DSC_0030.JPG
    DSC_0030.JPG
    109 KB · Weergaven: 7
  • IMG-20140311-WA0000.jpg
    IMG-20140311-WA0000.jpg
    56,6 KB · Weergaven: 6

Ketoembar

V.I.P. Member
Ik heb tot twee jaar geleden ( toen ben ik gescheiden) altijd bullterriers gehad. De honden zijn nu bij mijn ex omdat ik er niet voor kan zorgen vanwege mijn werk.

image.jpg
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    155,5 KB · Weergaven: 20

Addy

V.I.P. Member
Die ziet er mooi uit. Als het een teef is wil ik haar wel laten dekken door mijn chihuahua. :D
 

Cavemania

V.I.P. Member
Wij hadden zondag twee huisdieren terwijl we normaal gesproken maar een hebben. De kat had een muis gevangen en meegenomen naar binnen :confused:

Oh ja, de kat heb ik niets mee, is voor de vrouw en kinderen....

Ik zou liever een hond hebben maar daar hebben we niet echt de tijd voor. Ik zou graag een Duitse Staande willen hebben

Duitse-Staande-Hond-langharighmf.jpg
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Vroegah, had ik een hond, Lady genaamd...........een amerikaanse cocker spaniel, leuk beest, slim en doordacht......maar ontzettend veel onderhoud............

images
 

Ted

Member
Wij hebben thuis ook twee hondjes.
Freek en Lex allebei net een jaar.
Mijn vrouwtje vind het niet zo fijn om alleen te zijn dus beter een Freek en een Lex dan ander in bed ;)
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    89,3 KB · Weergaven: 14
  • image.jpg
    image.jpg
    122,7 KB · Weergaven: 14
  • image.jpg
    image.jpg
    66,1 KB · Weergaven: 12

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Altijd leuk om te zien hoe mensen hun huisdier noemen.
Wij hebben al 3 jaar een rode kater Mormel. Bouwjaar 2005 maar nog steeds zo gek als een deur. Die naam is trouwens bedacht door zijn vorige baasje. Vorige baasje werd allergisch dus hebben wij hem "geadopteerd".

Nieuwe pakketjes zijn het leukst zolang de doos maar snel leeg.
Lege dozen zijn altijd boeiend.
 

Josca

New Member
image.jpg Ik heb een grote kruising van vanallea en nog wat genaamd Bumper. Hij word in december alweer 4jaar. Hij is redelijk goed opgevoed al zeg in het zelf, hij kan heel goed met kleine kindjes overweg gelukkig alleen met andere honden gaat het helaas niet altijd goed... Hij heeft al 5 honden gebeten, dit doet die niet uit z'n eigen maar alleen als een hond hem pakt of op hem gaat rijden. Ik geef m groot gelijk ik zou t ook doen haha. Verder is het eigenlijk de perfecte hond op t gedrag naar andere honden toe maarja je kan niet alles hebben. Gelukkig weet ik veel over het gedrag van honden mede door mijn opleiding, stages en mijn baan die ik heb gehad bij de honden waar ik helaas ontslagen ben :( maargoed dat is een ander verhaal haha

Honden zijn al mijn hele leven een passie en heb me ook altijd heel erg geïnteresseerd in het gedrag. Mede door mijn werk wat ik heb gehad en stages heb ik heel veel geleerd en mocht ik uiteindelijk de wat moeilijkere/agressiever honden gaan trainen wat ik echt met heel veel plezier heb gedaan.

Leuk om te lezen wat voor huisdieren jullie hebben en een heel leuk topic :)
 

Kilometervreter

überspammer
@Josca Ik durf best te stellen dat onze Senna goed opgevoed is, gehoorzaamheid GH1+GH2, 3 jaar behendigheid mee gelopen etc etc.
Ook Senna heeft totaal geen problemen met mensen en zal zich altijd onderdanig naar mensen gedragen, maar ook bij ons zit het probleem in kleine honden die dominant zijn of zich zo voelen door hun opvoeding. Vaak lopen ze voor hun baasjes uit en beginnen ze al te blaffen naar Senna van een afstand waarop hun baasjes dan zeggen dat ze bang zijn voor herders......
Hoe vaak ik niet hoor van :" mijn hond is wel eens aangevallen door een herder vandaar die zo reageert" wil je niet weten, terwijl het vaak toch een stukje opvoeding (of het gebrek daaraan) is.
Je mag trouwens wel uitkijken dat Bumper niet van de foto glijdt. :)
 
Laatst bewerkt:

Josca

New Member
@Kilometervreter ik snap helemaal wat je bedoelt hier lopen er een hele hoop mensen waar de honden ook echt niet van luisteren en de hond de baasjes over straat sleuren. Dan ben ik heel blij dat die van mij goed is opgevoed en altijd naast mij loopt of hij mag van mij rondsnuffelen maar trekken aan de riem doet die gelukkig niet :) maar er zijn genoeg mensen hier die bang zijn van bumper en een blokje omlopen of naar de overkant van de straat gaan met een flinke pas haha heb zelfs ooit iemand gehoord die zei dat mijn agressief deed tegen hun hond terwijl die van mij stond te piepen haha sommige mensen snappen er gewoon niks van en ik trek het me dan ook niet meer aan.
Ik ben benieuwd wat ik strax weer tegen kom bij de dierenarts aangezien bumper zijn entingen weer krijgt, en de ruimte is maar heel klein daar haha en de dierenarts vond m vorig jaar ook al eng... Dus dat schiet lekker op

Haha ja me telefoon zet de foto er zo op terwijl die toch niet zo op mijn telefoon staat dus weet niet hoe het komt haha
 

Nieuwste berichten

Bovenaan