Kilometervreter's detailoverzicht

Ketoembar

V.I.P. Member
Uit 2008, dan is het waarschijnlijk een 997.
Die zijn volgens mij geleverd met drie soorten motoren. Meest verkochtte was de 3.8 l.
Misschien dat ze in de u s of a andere spoilers hadden, want deze heb ik hier nog nooit gezien.EDCF8EF8-80CA-4A61-9A1B-7E340573FB32.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
Gisteren een zeer mooie 3 serie in een individuele blauwe kleur van een (oud) collega gedaan, auto was door een voige eigenaar in een modesta coating gezet maar daar was een jaar jaar geleden toen die de auto kocht al niets meer van te zien, coating zat er toen ruim een jaar op, verbaasde me eigenlijk.
Auto zat toch wel dik in de swirls dus redelijk grof aan de slag moeten gaan ( clearcut op oranje) en een aantal plekjes op de flashpad.
De kop en motorkap waren een maand geleden overgespoten (coulance) ivm veel steenslag dus deze alleen lekker heel fijn hoeven te polijsten.
Maar wat een fantastische mooie kleur en vette glans kwam er naar boven na het fijn polijsten!
Afijn de UK erop en er rijdt weer een nekkedraaiert over 's land wegen, mooie dag gehad!
Helaas alleen de camera vergeten...
IMG-20190302-WA0009.jpg IMG-20190302-WA0006.jpg IMG-20190302-WA0007.jpg
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Welke sukkel gaat er nou in een bmw rijden:D:D.
Ziet er weer netje uit.
Maar hoe weet je nu dat er geen coating meer op zat?
Modesta....ik dacht dat dat voor de “gewone “ particulier niet te koop was. Alleen voor dealers.
Dus heeft de vorige eigenaar het zelf aangebracht of laten aanbrengen.
Omdat je best stevig hebt moeten polijsten, neem ik aan dat de swirls in de harde bmw lak zaten en dus niet in de coating.
Je kan dus aannemen dat de swirls niet weggehaald zijn voor het aanbrengen van de modesta.
 

Kilometervreter

überspammer
Welke sukkel gaat er nou in een bmw rijden:D:D.
Ziet er weer netje uit.
Maar hoe weet je nu dat er geen coating meer op zat?
Modesta....ik dacht dat dat voor de “gewone “ particulier niet te koop was. Alleen voor dealers.
Dus heeft de vorige eigenaar het zelf aangebracht of laten aanbrengen.
Omdat je best stevig hebt moeten polijsten, neem ik aan dat de swirls in de harde bmw lak zaten en dus niet in de coating.
Je kan dus aannemen dat de swirls niet weggehaald zijn voor het aanbrengen van de modesta.
Aan laten brengen, zat een heel boekje bij...
Stond geen beading sheeting niks meer op en kwam veel vuil bij het kleien mee, mijn idee was de coating echt weg.
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan