Leder interieur beschermen

twente

New Member
Beste mensen,

Ik wil het leer van mijn stoel (alleen zijkant, zitting en rug is van alcantara, dus goed afplakken)
de leren stoelen zijn van een Porsche 1 jaar oud, welke stappen plan moet ik bewandelen om zo een langdurige bescherming (tegen slijtage ) te verkrijgen ? je leest tegenwoordig over nanotechnologie
is dit beter ?, er zijn nl zoveel soorten en merken.


Groeten Robert
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Welkom @twente op dit praktische en gezellige forum. Voorstellen is niet verplicht maar wordt hier wel op prijs gesteld.
Dan je vraag:
Oke deze bied dus ook bescherming tegen krassen en slijtage ?

In de link die @Stefan je heeft gegeven staat het volgende:
"
De CarPro Leather & Vinyl Coat geeft de ultieme bescherming aan zowel lederen als Vinyl oppervlaktes in het hele interieur van de auto. Deze High Tech formule is ontwikkeld uit alleen de beste ingrediënten die beschikbaar zijn en biedt een "Beter dan nieuw" finish zonder glanstoevoeging! Dit product is ontwikkeld om een ultieme combinatie van extreme bescherming die bijzonder duurzaam is en waarbij het behandelde oppervlak toch natuurlijk zacht blijft aanvoelen.

CQuartz Leather & Vinyl is speciaal ontwikkeld om een langdurige bescherming te geven tegen vlekken, vervuiling, verf uit spijkerbroeken en UV straling. Het onderhoud van het leder zal na de applicatie van dit product alleen nog maar bestaan uit het simpel afnemen met een licht vochtige doek. CQuart Leather & Vinyl verkleurd of vervaagt niet met zelfs de meest extreme UV straling."

Krassen en slijtage worden niet letterlijk genoemd in de productinformatie, maar ik durf het wel aan om te zeggen dat die krassen en de slijtage toch zéker minder kans hebben als je dit product gebruikt.

Oh ja; als je voorzichtig werkt is afplakken niet nodig, dat bespaart je een hoop tijd en mogelijk de ergernis van lijmresten op je sjieke alcantara.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan