Meetings, clinic's en workshops

FiveCX-5

V.I.P. Member
Idee misschien om een welkomstmeeting op te zetten voor Waxworldleden in het midden van het land ?
 

FiveCX-5

V.I.P. Member

Je doelt op de 17e mei ? Ja, maar daar komen maar een paar (Mazda) forummers naar toe, de rest is van Mazda6forum.........ik bedoel alleen WW !

(of komen jullie allemaal daar naar toe en plakken allemaal een grote M op de wagen......:D )

Of je bedoelt Zevenbergen zowiezo, maar dat is niet zo het midden van het land (weer moeilijk voor het hoge noorden......)
 

Cavemania

V.I.P. Member
17 mei is inderdaad voor leden van het Mazda6 forum. Het lijkt me sowieso wel leuk om eens een meeting te hebben met de WW leden. Liefst natuurlijk in het noorden van het land, hoef ik niet zo ver te rijden. Maar midden of Zevenbergen is ook goed hoor
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Een meeting van het forum bier lijkt me leuk. Ergens midden in het land lijkt me tof! Is het voor een ieder centraal. Maar ook Zevenbergen is een optie.
 

pro-detailer

Active Member
hangt even van de hoeveelheid werk af, en van hoe de toekomstplannen ontwikkelen en in welk tempo. Mijn agenda loopt inmiddels vol t/m augustus. maar het lijk me wel leuk.
 

Addy

V.I.P. Member
19 juli gaat het voor mij sowieso niet worden....is mijn trouwdag en de verjaardag van mijn vrouwtje. :D
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Let op : de bovenstaanda data`s (12 juli en 19 juli) zijn testdata`s om te kijken hoeveel forummers zich opgeven, bij minimaal 10 moeten we erover nadenken..........mee eens ?

19 juli gaat het voor mij sowieso niet worden....is mijn trouwdag en de verjaardag van mijn vrouwtje.

Addy, we hebben ook nog 12 juli.........
 

nicknameless

V.I.P. Member
Hmmm, twijfel twijfel twijfel...

65,3 kilometer - 43 minuten rijden naar Meerkerk
60,1 kilomter - 43 minuten rijden naar WW HQ

Eerst maar eens overleggen met de dictator vrouw des huizes ... :rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Addy

FiveCX-5

V.I.P. Member
Tja, als de nestor uit Zuid-Oost Drenthe niet kan, gaan de beide dagen waarschijnlijk niet door, anders maar naar Sevenhills.....mij maakt het niet uit.....De meeste forummers wonen volgens mij toch in Zuid Holland.............meeste kans dat in Zevenbergen de meeste kans van slagen is...........moeten we nog maar even bekijken..............wel jammer dan voor degene die in Limburg of Groningen/Friesland wonen...........

p.s. is er al een kaart gemaakt met de woonplaatsen van de aanwezige forummers ? Dan is goed te zien waar het middelpunt komt te liggen..............
 

Kilometervreter

überspammer
Het maakt mij ook echt niet uit, voordeel bij WWHQ is dat je weer gelijk een beetje mee kan nemen.....
Moet ook wel mogelijk zijn, ik weet niet wat @Stefan ervan vindt, misschien past het wel niet..
 

Nieuwste berichten

Bovenaan