Microfiber Madness Dry me Crazy Droogdoek

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Ik ben sinds èèn weekje in het bezit van 2 Dry me Crazy droogdoeken en wil toch even mijn bevindingen delen.
Ik heb eerst 2jaar 2 Aqua Senza droogdoeken gebruikt en naar tevredenheid. Ik merkte wel dat na 2jaar de "glans" er een beetje af was en wilde 2nieuwe droogdoeken hebben. Nu had ik al een CSF Delirium liggen maar die kon mij echt niet bekoren. Ik gebruik altijd 2 droogdoeken voor mijn A4 omdat ik hem altijd afspuit met de hoge druk en niet met een "open" slang.
Dus ben ik gegaan voor 2 Dry me Crazy droogdoeken en ik moet zeggen... WÀT een fijne doeken. Ze zijn kleiner dan de andere verkrijgbare doeken, 40x60cm maar dat werkt alleen maar fijner. En geloof het of niet... aan èèn doek had ik genoeg om de A4 droog te krijgen!
Dus dit is vanaf nu mijn favoriete droogdoek. Als je er èèntje aan wilt schaffen..... Neem de Dry me Crazy!
En eigenlijk heb ik er nu èèntje te veel gekocht....... :rolleyes:
De aqua Senza's zijn nu "gedegradeerd" tot sponning en velgen doeken........

http://www.waxworld.nl/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=65_69&products_id=100734

+ punten
Formaat
Absorberend vermogen
Streeploos resultaat

- punten
Prijs?
image.jpg
 

Cavemania

V.I.P. Member
Leuke review. Ik heb nog wel een vraag, toen de senzas nieuw waren kon je toen je auto ook drogen met een doek?
 

JRM

Active Member
...je weet toch dat ik in de buurt woon Peet?????? :D

Ben benieuwd waarom de delerium je niet kon bekoren. Er zijn er hier op ww forum toch helemaal weg van...dacht ik mij te herinneren.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Leuke review. Ik heb nog wel een vraag, toen de senzas nieuw waren kon je toen je auto ook drogen met een doek?
Ik heb er eigenlijk altijd wel 2 gebruikt. De auto was wel te doen met 1doek maar ik hield nog wel wat natte plekken en strepen. Heel af en toe was ik de A4 bij mijn ouders en spoel dan af met een slang. Dat scheelt wel aanzienlijk!
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
...je weet toch dat ik in de buurt woon Peet?????? :D
Ik wilde hem al langs brengen maar helaas had ik je adres uit mijn navi gebonjourd en ik maar rondrijden en rijden...... :D

Ben benieuwd waarom de delerium je niet kon bekoren. Er zijn er hier op ww forum toch helemaal weg van...dacht ik mij te herinneren.
De delirium neemt, in mijn optiek, gewoon niet zoveel water op als de Senza en al helemaal niet zoals de Dry me Crazy.
 

Kilometervreter

überspammer
Ook maar even mee bestellen met de volgende bestelling dan, ik heb er volgens mij al een besteld maar die was voor mijn zwager :(.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan