microscoop

pro-detailer

Active Member
Ik ben al ff op zoek naar een digitale microscoop, heb laatst een x een loopje gebruikt van een andere ... webshop. Nu zag ik op een andere site aan de andere kan van het water een digitale handzaam microscoopje maar hoe kom ik daar in nl aan.

het is erg handig heb ik al een aantal x gemerkt door dingen waarvan ik overtuigd was dat ze op de lak zaten die toch in de lak bleken te zitten.

opplanet-celestron-44310-handhelddigital-microscope.jpg
 
Laatst bewerkt:

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat kan inderdaad, ware het niet dat we er natuurlijk al mee aan de slag zijn gegaan. We gaan zeer binnenkort aan de slag met een testexemplaar om te zien of zo'n microscoop meerwaarde kan bieden voor een detailer
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
:) inderdaad Peet!
Tsja, we zijn er mee bezig geweest, en tot op heden nog niet heel erg enthousiast over de bruikbaarheid...
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Voor de postzegels werkt het prima, maar voor de lak zijn we er nog niet helemaal uit...
 

pro-detailer

Active Member
Voor de lak heb ik hem nu toch wel een aantal x gebruikt, het is even puzzelen en doorkrijgen wat je nu eigenlijk ziet als het ineens 35x groter is op je scherm. Ook is de bruikbaarheid op metalic lak minder als op een unilak/kleur.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan