Mijn Benz op zomer en winterslofjes

Stefan

Administrator
Forumleiding
Netjes hoor, ik hoop alleen dat je de winterbanden deze winter niet nodig hebt (tenzij je op Wintersport gaat :D)
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Nee, die is nog maar net begonnen en dit jaar hadden we in de eerste week van april nog sneeuw :confused:
 

Clean Benz

Member
En dan was ik al laat met wisselen omdat iedereen zo een beetje half november al gewisseld had. Had inderdaad nog wel 2 a 3 weken kunnen wachten maar je weet hoe het hier gaat, de ene dag is het 6 graden en een week later ligt er sneeuw dus we kunnen er maar klaar voor zijn. Zou niet graag met mijn 225 bandjes en achterwielaandrijving verrast worden door 10 cm sneeuw :rolleyes:
 

Kilometervreter

überspammer
Mooie verschijning je Benz!
heb je er al eens aan gedacht om hem een centimeter of drie te laten zakken? Zou zeker niet misstaan (denk ik):D

En ook hier gaan de winterbanden er altijd begin november onder en half maart weer onderuit.
Is gewoon veel veiliger!
 

Clean Benz

Member
Nee ik laat hem gewoon zoals hij nu is, vind hem prima zo en heel veel ruimte is er met de voorzijde nu al niet over bij hogere drempels.
Moet ik weer schuin over alle drempels gaan rijden als ik dat zou doen o_O
 

gixxeraddict

Active Member
Ik heb vroeger ook mijn auto verlaagt maar ik vond het comfort verlies te groot.
Dus ik vind het allemaal wel prima hoe mijn auto eruit ziet.
Ben van de week wat dealers afgereden ivm andere auto voor caravan en wat je dan allemaal te horen krijgt is niet normaal en soms zelfs beledigend.
 

Clean Benz

Member
Oh ja dat ken ik, alles afkeuren en aanduiden wat er aan de auto ontbreekt tot hij in de verkoop staat dan zijn alle minpunten tijdens de inruil ineens weer allemaal pluspunten bij de verkoop :confused:
 

gixxeraddict

Active Member
Idd wilde hem inruilen op een 2.0 mondeo ,mijn 1.6 focus van 2011 zei hij doodleuk die van jouw verkoop ik bijna niet!!! Nee die twee liter wel dan!!!!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan