Mijn Detailoverzicht

Boris

New Member
Sinds januari 2019 heb ik een ondernemingsnummer en zal ik dus op professionele basis voertuigen reinigen in bijberoep. Helaas heb ik nog geen projecten om jullie te tonen, maar dit zal vlug volgen als het weer wat beter is.

Bij deze wil ik jullie al enkele voorbeelden geven van mij voorgaande projecten toen het enkel nog een hobby was.

Een van deze projecten was een Fiat 500C. (Helaas enkel foto's na de werken)

Gebruikte producten :

- Auto gewassen met Meguiar's Shampoo Plus
- Geclayed met de witte Meguiar's Clay Bar
- Lak gecorrigeerd met Meguiar's D300 Correction Compound in combinatie met een Microfiber Cutting Disc
- Afwerking met Meguiar's D301 Finishing Wax in combinatie met een Microfiber Finishing Disc
- Machine die ik gebruikt heb is een Meguiar's MT310 DA
- Als bescherming Meguiar's Ultimate Liquid Wax aangebracht

En het eindresultaat :







 
Laatst bewerkt:

Boris

New Member
Nog een ander project van me is een Skoda Fabia Combi die aardig wat liefde nodig had. De eigenaar poetste nooit zijn wagen en dat was te merken aan onder andere de velgen.

Gebruikte producten :

- Auto gewassen met Meguiar's Shampoo Plus
- Velgen gewassen met Meguiar's Wheel Brightener
- Geclayed met de witte Meguiar's Clay Bar
- Lak gecorrigeerd met Meguiar's D300 Correction Compound in combinatie met een Microfiber Cutting Disc
- Afwerking met Meguiar's D301 Finishing Wax in combinatie met een Microfiber Finishing Disc
- Machine die ik gebruikt heb is een Meguiar's MT310 DA
- Als bescherming Meguiar's NXT Tech Wax Liquid 2.0 aangebracht
- Als bescherming voor de zwarte plastiek heb ik Meguiar's Ultimate Black gebruikt

Eindresultaat voor en na (foto's zijn van mindere kwaliteit daar het een ouder project betreft):





Swirls Swirls Swirls :eek:



Velgen kuisen was een hele karwei ! Meerdere keren moeten poetsen ... o_O



En na enkele uren zweten tot dit resultaat gekomen :)








 
Laatst bewerkt:

Donovan

Member
Die skoda is wel flink opgeknapt zeg! Die velgen moeten echt vreselijk zijn geweest om schoon te krijgen.
Heb je de wielen ook gedemonteerd?

Good job!
 

Boris

New Member
Thx Donovan!

De velgen heb ik meerdere keren moet poetsen om echt al het vuil weg te krijgen! Wielen heb ik helaas niet kunnen demonteren omdat ik geen brug bezit. Maar de binnenkant heb ik netjes kunnen poetsen met de Meguiar’s Wheel Spoke Brush. Doet goed zijn job, al zou een brug wel handig zijn! Maar daar heb ik momenteel de plaats nog niet voor.
 

Mrkawa

Active Member
fraaie resultate. ik weet niet in hoeverre je meguiars liefhebber bent maar ik denk dat er merken zijn dat er nog een wereld voor je open zal gaan. o.a. capro/microfiber madness enz enz carpro heeft nu toevallig top aanbiedingen
succes met poetsen verder :cool:
 

Nieuwste berichten

Bovenaan