Mijn "Grey Mouse" 2.0

FASt

Active Member
2 zielen 2 Audi's 1 gedachte :D

Super resultaat. Ziet er weer gaaaf uit dat Daytona. Moet ik ook nog eens voor gaan :D We rijden morgen allebei weer waanzinnig door het land.


En een wax over de Essence ... ik ben benieuwd! Ik heb een keer de CQuartz gedaan. Maar vraag me af of ik dit altijd wil. Zal afhangen hoe de mini mini krasjes op de Scuba nu achterwege blijven. Scuba reageert wat dat betreft net als Misano. Een erg gevoelige clearcoat.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Dank voor de complimenten.

Máár toch een grote MAAR! Het lijkt of de vorige Daytona grijze A4 toch meer glans had en dan met name de “wetlook” die ik op de vorige zag, zie ik hier minder. Dit kan liggen aan het feit dat ik de huidige A4 alleen nog maar met de eiPhone heb gefotografeerd. Of misschien is het spuitproces wel iets verandert. En dan met name de hoeveelheid lak. Alles om kilootjes te verliezen. Dit was vooral te merken aan de motorkap. Deze is aanzienlijk lichter qua gewicht dan de kap van de oude A4. Dus binnenkort maar eens op pad met de DSLR voor wat foto’s.
 

NilsjeP

New Member
:cool:

Schitterend!

Piano lak delen komt bekend voor, wat een hel is dat! Als je ernaar kijkt springen de swirls er al in!
 

Nieuwste berichten

Bovenaan