Mijn "Grey Mouse"

2shiny

V.I.P. Member
de echte foto's zijn uit, maar vindt ze niet terug. Het is een prachtige machine en een waardige tegenstander van de bmw 3, audi A4 en MB C-klasse!
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Alfa Romeo maakt zeker mooie auto's! MÀÀÀR..... wat ze de laatste jaren marketing/verkoop technisch aan het doen zijn..... Ze hebben nu 2 modellen; de Mito en de Giulietta. In het begin erg mooie auto's maar ik vind ze nu toch al erg gedateerd. Dan brengen ze de 8c uit en wat een schitterend machien zeg! Maar die gaat het merk Alfa niet overeind houden. Dan komt de 4c.... Ook alweer een prachtig model maar ook dat word geen verkoopknallert. En dan moet nu de Giulia de redding brengen.... Ik weet het niet. De enige foto's die we zien, zijn van de topversie en die gaat ruim "over de ton" heen..... Eerst maar eens wachten op de "muesli uitvoering"......
En nogmaals ik zou graag Alfa Romeo een zeer goede toekomst toewensen, zeker met hun prachtige "pedigree" maar ik denk dat het gedoemd is te mislukken, helaas...:(
 

2shiny

V.I.P. Member
ik denk het net niet. Alfa geeft zelf toe dat ze fouten maakten met de vorige modellen. Momenteel staan er 8 nieuwe modellen klaar. Als ze terug gaan naar de oude roots, dan denk ik wel dat ze een comeback kunnen maken. Zo keren ze ook met de Guilia terug naar RWD en AWD voor een betere rijervaring. En ik geef hen gelijk ook!
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
ik denk het net niet. Alfa geeft zelf toe dat ze fouten maakten met de vorige modellen. Momenteel staan er 8 nieuwe modellen klaar. Als ze terug gaan naar de oude roots, dan denk ik wel dat ze een comeback kunnen maken. Zo keren ze ook met de Guilia terug naar RWD en AWD voor een betere rijervaring. En ik geef hen gelijk ook!
Ik help het je echt hopen! Het zou zéér jammer zijn als Alfa zou ophouden te bestaan...
Ik heb ook nooit begrepen waarom ze zijn gestopt met de 159, wat een mooie auto was dat, zeg! En laten ze weer eens een Alfa spider gaan maken, kijk maar eens naar de successen van de Mazda MX5.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Toch in het @Kilometervreter rood, ook erg mooi hoor! Ik ben vorig weekend bij een “Ford Store” geweest om eens over de Mustang te praten. En wat schetst mijn verbazing… ze zijn sinds 1 juli zomaar even €2000,00 duurder geworden…. (door de zwakke Euro) En als bekende klap op de vuurpijl… 01 januari worden ze nog eens €3500,00 duurder! (dit door de Nederlandse regelgeving) Mááár zei “pakmans zonder stropdas”, als ik haar nu zou bestellen, dan was er wel iets te regelen. Ik heb er toch wel héél eventjes over na gedacht maar toch besloten om éérst een goede proefrit te maken en haar eens goed te bekijken. Ik heb ook wat foto’s gezien van een kennis uit Duitsland, die heeft een GT (V8) besteld…. (in Duitsland nog wél te doen) en die is een beetje geschrokken. Hij heeft me foto’s gemaild van een Mustang die bij een Duitse dealer stond en sommige panelen sloten gewoon niet mooi aan…. (zie 2de foto) Dus Amerikanen en auto's in elkaar schroeven lijkt vooralsnog, nog stééds geen goede combi. Dus ik ben benieuwd en wordt vervolgd.
01.jpg


02.png
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
En toch................blijft ie een tikkie ordinair....vergeleken met een Audi........(maar dat is mijn persoonlijke mening hoor) :)
 

Kilometervreter

überspammer
Tsja, het kan een wat "slordig" exemplaar zijn, het is natuurlijk ook net het sterkste punt van de Amerikanen.
Is het jou ook opgevallen bij het rode exemplaar?

Het is toch wel een dik ding hoor........pffff

Gisteren de eerste foto's van de nieuwe Touran gezien, ook hier die zelfde vouw in de deur als bij de Passat en de B9, het lijkt erop dat ze dat bij ieder VAG product gaan doorvoeren.
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
En toch................blijft ie een tikkie ordinair....vergeleken met een Audi........(maar dat is mijn persoonlijke mening hoor) :)
Daar heb je gelijk in maar dat maakt hem, voor mij tenminste, wel interessant eigenlijk:rolleyes: Zo had ik dat òòk met de Chrysler 300c, mooie auto maar een beetje "fout"!

Is het jou ook opgevallen bij het rode exemplaar?
Ik heb er nog geen èèn in het echt gezien. Behalve de convertible op de RAI. Maar op het Mustang6 forum zijn er meer "Amerikaanse klachten". Ze komen pas, als het mee zit, in augustus in de Nederlandse showrooms te staan. Maar ook de leveringen naar Europa gaan zèèr moeizaam....:( Maar als ze in Duitsland of Belgie eerder in de showroom staan, dan gaan we misschien even "koekeloeren" en dan zijn we misschien wel gelijk genezen van het Mustang virus..... of niet :)! Dus nog even geduld betrachten maar laat dat nou nèt niet mijn sterkte punt zijn:D

Het is toch wel een dik ding hoor........pffff
Ja wel hè!
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Gisteren de eerste foto's van de nieuwe Touran gezien, ook hier die zelfde vouw in de deur als bij de Passat en de B9, het lijkt erop dat ze dat bij ieder VAG product gaan doorvoeren.
Ik denk dat het in het "echie" zeker zal meevallen. Ik kan niet wachten om een Daytona grijze Avant in een ProlineS pakje met mooie velgen te zien!
 

maupie00

Active Member
Mmm ik zie geen kieren, maar ik ben alfa gewend :D

Ik vind het toch wel echt een gave wagen.
En toch.... voor zoveel geld, want dat is het toch, zijn er zoveel leuke auto's te koop. Ik zou eerlijk gezegt niet weten wat ik zou kopen.
 

Rutger64

Premium Member
Ik zou niet verder niet nadenken en naar de Alfa dealer gaan.

Ben benieuwd hoe deze wagen er uit ziet in het Grigio Anticato ;)

pv7yn05bikuf_600.jpg
 

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Nu alleen wachten op de "gewone" burgerversie / leaseversie / business edition. .
En ik denk dat zo'n uitvoering tegen gaat vallen. (ik hoop dat ik ongelijk krijg) Net zoals bijvoorbeeld een kale A4, das ook niet moeders mooiste....:rolleyes:
Het mooiste aan de Mustang is, je hebt maar een paar opties......;)
 

Nieuwste berichten

Bovenaan