Mijn "Grey Mouse"

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Puike foto's!

Waar heb je de nummerplaat met naam vandaan? Ziet er namelijk strak uit.
Thanks!
De platen heb ik zelf gemaakt van lexaan. Deze daarna beplakt met carbonfolie en daarna de letters erop geplakt. Met magneetjes kan ik deze zo op de nummerplaat klikken. Er zitten wel stalen stripjes achter de nummerplaten, aangezien nummerplaten van aluminium, of een legering, zijn.
Het is gewoon makkelijker dan iedere keer de nummerplaten weg te "sjoppen".
Ik heb de materialen wel bijna allemaal "geritseld", alleen de neodium magneetjes heb ik gekocht. Als je alles moet kopen, worden het redelijk prijzige plaatjes en had ik het ook niet gedaan.
 

Rutger64

Premium Member
Alfa Romeo maakt zeker mooie auto's! MÀÀÀR..... wat ze de laatste jaren marketing/verkoop technisch aan het doen zijn..... Ze hebben nu 2 modellen; de Mito en de Giulietta. In het begin erg mooie auto's maar ik vind ze nu toch al erg gedateerd. Dan brengen ze de 8c uit en wat een schitterend machien zeg! Maar die gaat het merk Alfa niet overeind houden. Dan komt de 4c.... Ook alweer een prachtig model maar ook dat word geen verkoopknallert. En dan moet nu de Giulia de redding brengen.... Ik weet het niet. De enige foto's die we zien, zijn van de topversie en die gaat ruim "over de ton" heen..... Eerst maar eens wachten op de "muesli uitvoering"......
En nogmaals ik zou graag Alfa Romeo een zeer goede toekomst toewensen, zeker met hun prachtige "pedigree" maar ik denk dat het gedoemd is te mislukken, helaas...:(

http://www.autoweek.nl/nieuws/34289/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-geprijsd
 

Nieuwste berichten

Bovenaan