Mijn misanorode A4

Kilometervreter

überspammer
Vandaag de rechterkant in de CQUK gezet, twee weken terug de rest van de auto al gedaan, maar de rechterkant moest de lak nog uitharden.
Ik had twee wat doffe plekken in mijn motorkap die die ook nog even gedaan.
Eigenlijk moet je de CQUK met zijn tweeën opzetten, de één de coating erop zetten en de ander er gelijk achter aankomen om het residu weg te vegen.
Ik denk die twee plekken op mijn motorkap waren twee plekken die ik de eerste keer niet helemaal goed uitgepoetst had en als de coating eenmaal uitgehard is moet je toch weer polijsten:cool:, het luistert eigenlijk best wel nauw, je moet precies werken en dat had ik de eerste keer toch iets onderschat denk ik, het komt omdat de CQUK heel makkelijk opzet en uitbuft denk ik.:(
Afijn ook nog een paar plaatjes van het gebeuren geschoten.

001.JPG
004.JPG
010.JPG
013.JPG
015.JPG
017.JPG
021.JPG
022.JPG
026.JPG
 
Laatst bewerkt:

Kilometervreter

überspammer
Dank jullie wel!

Het was eerlijk gezegd wel een gokje, ik had geen A4 in misano in het echt gezien.... en nog steeds na 2 1/2 jaar nog steeds zeer tevreden met de kleur!
Ik blijf het rood met de chrome accenten een mooie combi vinden.
 

Kilometervreter

überspammer
Na een paar maanden een kleine update, ik heb vandaag de Barrier Reef wax erop gezet en een paar detail foto's geschoten, maar ook al in een ander topic gezet, maar ze horen eigenlijk hier thuis vandaar hier nog een keer.

006.JPG
007.JPG
008.JPG
010.JPG
011.JPG
012.JPG
029.JPG
 

Woody

V.I.P. Member
Heerlijke foto's van een prachtige wagen!
Hoe bevalt het waxen over een coating heen? Of is dit pas de eerste keer dat je een wax aanbrengt na de UK?
 

Kilometervreter

überspammer
Heerlijke foto's van een prachtige wagen!
Hoe bevalt het waxen over een coating heen? Of is dit pas de eerste keer dat je een wax aanbrengt na de UK?

Nee, dit is de eerste keer dat ik er iets opzet na de UK. De lak werd zo glad als een paling in een emmer snot van de Barrier reef, ik hoop eigenlijk dat het nog een beetje gaat regenen vannacht of morgenochtend want ik denk ook dat het een gave beading zal geven.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan