Mijn misanorode A4

Kilometervreter

überspammer
Gisteren bij dé retrofitter van het Audiforum geweest, ik heb de Polo van zijn zoon gepolijst en in de CQuartz UK gezet en hij heeft de A4 gestript van alle onderdelen die ik er zelf opgezet hebt.(Of op heb laten zetten)
Eraf is RS4 grille met S-line logo, mistlampkappen met verchroomde randjes. Witte mislampen ipv gele ( gaan aan bij coming/leaving home met de DRL) led interieur verlichting, Rs pedalen en voetsteun, uitlaatsierstukken en led kentekenplaat verlichting.
Uiteraard overal de standaard dingen weer teruggezet :)

Het is echt een andere auto nu.....:(
 

Kilometervreter

überspammer

Stefan

Administrator
Forumleiding
Kijk dat zijn de echte, gewoon je lease auto wassen een dag voordat je deze in gaat leveren. Zullen ze vast heel vaak meemaken...
 

Cavemania

V.I.P. Member
Ja zal wel ff slikken zijn maar je krijgt er weer wat moois voor terug Leon.

Hier nog zo een @Stefan, heb destijds mijn leasewagen netjes gewassen, in de wax en keurig uitgezogen weer ingeleverd. Kreeg zelfs een compliment van de wagenparkbeheerder dat ik een beter dan nieuwe auto inleverde.
 

maupie00

Active Member
Ik denk net zo zeldzaam als dat je hem keurig gepoetst krijgt afgeleverd....

Mijn ouders hebben vorige week hun nieuwe mazda in ontvangst mogen nemen, geen hologrammen en dergelijke dus dat valt mee.....
Maar was het nu zoveel moeite om de auto goed te stofzuigen en om de sponningen ook mee te wassen??
 

Nieuwste berichten

Bovenaan