Mijn misanorode A4

Kilometervreter

überspammer
Niet eens een verhaaltje erbij?
"altijd van een oud mannetje geweest, goed onderhouden, strak in de lak, fris op de bandjes"
Dit is weer zo'n goede grap die vrienden mag kosten :)

@Stefan gelijktijdig met mij kreeg een kennis op het AF ook een A4 avant, met veel dezelfde opties, heeft iets meer gelopen (150.000) en kan de auto aan het eind van het jaar voor 17.000 incl btw overnemen van de LM. Dat scheelt wel een beetje!
Als iemand een A4 zoekt is dat zeker interessant!
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat klopt denk ik ook wel, hetbedrijf moet nog een beetje service geven, wellicht oog garantie en zal wat ruimte nodig hebben voor de eventuele inruilwagen. Maar als je idd voor 17k je eigen auto over kan nemen dan is dat ook niet slecht :)
 

FASt

Active Member
Dit zijn best stevige prijzen. De A4's doen het laatste tijd goed in S-line+. Overigens ging de mijne bij 3 jr en 70.000 km voor nog minder afschrijving weg (€27.500 bij nieuw € 42.000). Op basis van catalogusprijs zat er 1,5% minder tussen.

Maar voor de geïnteresseerde voor een A4 Avant is die van Skyline wel een hele mooie. Met:

verse APK, 2 nieuwe voorbanden, nieuwe remschijven vóór, nieuwe remblokken vóór (nog geen melding in BIS) en een complete onderhoudsbeurt daaraan toegevoegd
 
Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Bovenaan