Mijn Silver Contrail Mica Mazda6

ShuttersPeet

V.I.P. Member
Toen ik laatst de wintervelgen wisselde voor de zomervelgen kreeg ik een beetje de schrik in de benen. De velgen begonnen te corroderen. Wel bijzonder aangezien ze twee jaar geleden gepoedercoat zijn.

Bekijk bijlage 6061 Bekijk bijlage 6062 Bekijk bijlage 6063 Bekijk bijlage 6064 Bekijk bijlage 6065 Bekijk bijlage 6066 Bekijk bijlage 6067 Bekijk bijlage 6068 Bekijk bijlage 6069 Bekijk bijlage 6070 Bekijk bijlage 6071

De eerste 3 foto's zijn van voor de nieuwe behandeling. Na telefonisch contact kon ik de velgen brengen en werden ze kostenloos opnieuw gecoat worden. Ik zeg een prima service.
Das zeker een goede service! Dat hoor je niet vaak meer tegenwoordig. Weer als nieuw nu!
 

Cavemania

V.I.P. Member
Echt een top service inderdaad van Velgenalsnieuw. Een bekende van mij had hetzelde probleem en daar is het ook keurig opgelost. Ik had geen rekening meer maar dat was geen probleem.
 

5T-3F-4N

V.I.P. Member
Knap gedaan @Cavemania! Pff, moet er niet aan denken om nu iets buiten te moeten doen :D. Toen ik gisteren om 6.00 op de trein stond te wachten had ik al een natte rug :confused:.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan