Nieuw bij Waxworld: Bouncer's

BlackPassat

V.I.P. Member
Mooie waxen en een kwalitatieve aanvulling op het WaxWorld assortiment.
Eerlijke teksten ook in de webshop. Bijvoorbeeld Capture the Rapture, wat een hele goede wax is, claimt één tot twee maanden standtijd. Ik vind dat een reële belofte.
Niet zoals de claim die ik recente hoorde: "wij zijn de enige wax ter wereld die makkelijk 7 maanden haalt"
 

Pino

Premium Member
Naar mijn bescheiden mening niet.

Om niet te ver off-topic te gaan: mooie spullies, denk wel voor een wat minder brede doelgroep.
 
Laatst bewerkt:

ric325i

Active Member
image.jpg
Bouncers CTR deze wax is makkelijk aan te brengen en ook af te nemen maar daarna ff de tijd geven en zeker nog een keer afnemen. Ik heb het vermoeden dat er met de productie veel olien worden gebruikt . Tussen de 1e keer afnemen en de 2e keer moet wat tijd zitten anders blijf je alleen de olien verspreiden (ik weet ook anders niet hoe ik het moet omschrijven) . Echt een aparte wax qua verwerking niet per se moeilijk maar wel iets om rekening mee te houden.
 
Laatst bewerkt:

Frans

V.I.P. Member
Zijn inderdaad mooie waxen.
Dat van "die beperkte doelgroep" komt eigenlijk meer doordat het vrij moeilijk is om "in de rij van de gevestigde orde" terecht te komen en heeft verder niets met de kwaliteit te maken.
In de UK is dat wat makkelijker omdat het een product van eigen bodem is en er verhoudingsgewijs veel meer mensen in de detailing scene bevinden.

Ik heb Jay al gevolgd vanaf zijn 22 home brew topic en bezit zelfs nog een test sample uit die tijd van de 22.
Na het uitbrengen van zijn core waxen, heb ik wat potten vanuit de UK hier naar toe laten overkomen, om deze alhier te sampelen.
Ik was direct onder de indruk van de waxen, zo mooi egaal van structuur als dat ze waren, Bouncer's was al vrij snel het home brew predicaat ontstegen.
Een ander noemenswaardig feit; is dat Jay zijn potten eerder te vol deed en dat je dus altijd minstens de geadverteerde hoeveelheid kreeg.
Ik heb veel waxen van diverse merken gesampeld de afgelopen jaren ben helaas vaak tegen het probleem aangelopen dat er minder in een volle pot zat als geadverteerd.
Bij Bouncer's waxen zal je in ieder geval niet tegen dat probleem aan lopen.
Veel succes gewenst, met deze nieuwe aanwinst in de collectie. :)
 

BrianS2k

Active Member
Zojuist bouncer's check the fleck aangeschaft speciaal voor de metallic lakken zoals staat omschreven. Ben benieuwd naar het resultaat op de S2000
 

Nieuwste berichten

Bovenaan