Ook nieuw hier

Marcel van de Ven

New Member
Hallo, ik ben Marcel. Al een tijd aan het meelezen, maar nu maar eens een account aangemaakt. Ben nu een jaartje bewuster bezig met het schoonhouden van de bolides, te weten een Volvo V60 in saffierzwart voor mij en een Renault Clio in het blauw van de misses. In de eerste tijd niet echt durven beginnen aan het polijsten van de Clio, want dat is wel nodig. Nu durf ik het op zich wel aan, maar aangezien ik buiten moet werken... :mad:
 

Bijlagen

  • IMG_7972.JPG
    IMG_7972.JPG
    159,1 KB · Weergaven: 10
  • IMG_8681.JPG
    IMG_8681.JPG
    211,7 KB · Weergaven: 10

Kilometervreter

überspammer
Welkom Marcel en veel leesplezier hier, een paar foto's van het wagenpark zijn we dol op!
Hier een V60 in het Onyxblack. :) en een Swift in het blauw.
 
Laatst bewerkt:

Marcel van de Ven

New Member
Dank jullie wel!

Welkom hier, prachtige wagen die V60.

Gewoon rustig aan, komt vanzelf een keer mooi weer en anders eens proberen ergens binnen te staan.

Thx! Het is een V60 MY2013 D4 GT, dus met dezelfde motor die jij hebt, maar dan automaat. Heb hem nu vanaf januari, rijdt wel echt fantastisch. Hiervoor had ik een Laguna en daarvoor Mégane, ook beide stationcars.
De V60 kan ook wat beter overweg met de 1300 kg caravan die we er geregeld achter hangen.

Idd, polijsten komt wel. De Volvo is nog niet echt nodig, maar de Clio roept er wel om. Er zal toch vast wel zomer aankomen?!
 

Cavemania

V.I.P. Member
De D3 in mijn V70 is ook aan een Geartronic automaat gekoppeld. Heerlijke combi. Heb zelf ook even vluchtig naar een V60 gekeken maar aangezien we drie kinderen hebben gekozen voor de V70. Ik heb nog geen moment spijt gehad van de Volvo. Prima wagen.

Ach ja, zomer gaat nog wel komen.
 

Srt4

Premium Member
Welkom Marcel ,,, ik sta ook altijd buiten te werken aan de auto's ,,, en dat is de laatste tijd bijna niet te doen , of het plenst of je staat in de vole zon ,
 

BlackPassat

V.I.P. Member
Welkom @Marcel van de Ven op dit forum. Mooie Zwarte Volvo man! De uitdaging van de buitendetailer is om fijn detailweer samen te laten vallen met voldoende tijd en zin om de klus aan te pakken. Er komt een tijd waarop aan al deze voorwaarden wordt voldaan.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan