Oranje aanslag

IbizaSigno

V.I.P. Member
Een collega van mij heeft de volgende aanslag op zijn witte auto.

IMG-20151101-WA0008.jpg

Weet iemand wat dit kan zijn? Verwijderen zal met kleien en/of polijsten wel lukken. Maar ik ben benieuwd wat het is.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Dat is denk ik lastig te zien vanaf deze foto maar wellicht is het gewoon vliegroest?
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Goede vraag. Het is alleen op de achterbumper en de motorkap. Beetjes vreemd dat alleen daar vloegroest zou zijn toch?
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Heb je de rest van de auto zelf gezien of is dit alleen opgemerkt door de eigenaar?
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Alleen door de eigenaar, die stuurde mij een berichtje met foto. Hij heeft het gekregen na het aanbrengen van Reload na het wassen en drogen. Was naar huis gereden en vroeg zich af wat het was. Heeft gekleid maar kwam er met moeite af.
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Ik verwacht toch echt niet dat het van de Reload komt :) Waarschijnlijk valt het nu pas op, een spraytje Iron.X en je weet het ;)
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Ik weet niks van bomen, maar ik weet dat er een boom bij mij voor de deur staat waar ik dezelfde kleur van krijg op mijn witte auto.
In het voorjaar komt er ook een soort poeder uit die ook gelig is. Als ik deze er niet snel afwas lijkt het wel in te bijten.
Dus ik heb het vermoeden dat het iets is uit een boom.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan