Poorboys world - Black hole

Tim Goris

Active Member
Hoi allemaal,

Ik zit er over te denken de auto een keertje met black hole te behandelen, heeft iemand hier ervaring mee en moet daarna de wax laag opnieuw worden gedaan of zit deze hier al in of zit de huidige er daarna nog gewoon op?

Eventuele alternatieven zijn ook welkom hoor

Alvast bedank
 

Kilometervreter

überspammer
Hoi Tim,

Nog steeds een fantastisch product, geeft diepte aan zwarte lak, verhult het laatste krasje, verwerkt zeer makkelijk mits heeeeel dun opgebracht.
Black Hole op een wax vrije en geheel ontvette auto aanbrengen. Daarna een wax aanbrengen anders is het er met het eerste regenbuitje af :).
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
Inderdaad een prima product, geeft veel extra diepte en glans aan donkere maar ook warm gekleurde lakken. Moet echt worden opgevolgd door een wax of sealant anders heb je er niet lang plezier van...
 

Ketoembar

V.I.P. Member
Erg leuk product. En inderdaad superdun aanbregen. Bij sommige lakken lijkt het wel of het " opgevreten" wordt.
De lak wordt superglad. Na de black hole wel een wax of sealant aanbrengen. En geen glascoating.
Misschien wel overbodig om te vermelden, maar ik doe het toch maar even voor de zekerheid.:D.
 

IbizaSigno

V.I.P. Member
Black Hole, ik ben er fan van. In de schaduw of volle zon. Bij 10 of 25 graden. In verschillende situaties makkelijk aanbrengen en afnemen. Nadien wel een wax aanbrengen.
 

Nieuwste berichten

Bovenaan