Rupes Bigfoot Mark II

IbizaSigno

V.I.P. Member
Niemand heeft gezegd dat de MK1 machines niet meer goed zijn. Mijn Rupes LHR15 is nog even goed als voor de uitkomst van deze ontwikkeling. Zoals Chris en Ketoembar zeggen, kwestie van omgang met je apperatuur.
 

Tomasvs

New Member
Ik merk zelf wel dat de pad nog wel eens stopt met draaien op sommige plaatdelen (gaat om een LHR15 MK1). Dit los ik zelf op door dit stukje gewoon met de mini te doen. Al met al lijkt het me wel een leuke upgrade, misschien koop ik er nog wel een LHR21 MK2 bij.
 

Black Widow

V.I.P. Member
Ik heb zelf geen Rupes maar als ik het aantal tevreden reacties lees over de eerste versie dan ben ik er van overtuigd dat de eerste versie geen ontwerpfout bezit of te snel op de markt is gekomen. Men heeft naar reacties en vragen uit de markt geluisterd en deze geïmplementeerd in de 2e versie. Het stilstaan van de pad heeft mijzelf altijd geïrriteerd bij de goedkopere DA's, daarom heb ik voor een direct aangedreven Flex gekozen en ben daar nog steeds erg blij mee. En ja, hij trilt wat meer als een Rupes. So what, niet zeuren maar werken met die spullen. :D
 

FiveCX-5

V.I.P. Member
Ja, hoor........ook hier een Rupes aangeschaft, een Rupes LHR15SE van een bekend detailer van dit forum........Ik hoop dat ik daar nog vele toerbeurten mee kan maken...............:) De DAP900V3 houd ik nog ff voor de 3,5 backingplate..........
Nu maar beginnen met alles over dit "monster" te weten..........De "Kevin Brown" mod is inclusief.......
 

Nieuwste berichten

Bovenaan