schuurpapier halen voor wetsanden

Discussie in 'Accessoires' gestart door 2shiny, 17 jul 2014.

1. 2shiny

2shiny V.I.P. Member

Normaal gezien bestel ik altijd schuurpapier van chemical guys om te wetsanden. Maar zit al een tijdje zonder.
    Vandaag belde een vriend me plots en wou dringend langkomen.
    Hij had 2 grote krassen in zn bedrijfswagen en had opvul lak gekocht in de garage en had het er slordig op aangebracht e was nu verwonderd dat dit nog meer opviel en vroeg me om te polieren.
    Uiteraard lukt dit nooit zonder wetsanden.
    Nu is mijn vraag, welk schuurpapier kan ik hiervoor nog gebruiken, want hij wil dit nu zondag laten gebeuren, maar een bestelling is nooit op tijd...
  2. JRM

JRM Active Member

Misschien snap ik het niet helemaal, maar hier toch mijn hulp

http://www.waxworld.nl/shop/index.php?main_page=index&cPath=77_105

Dat hamach setje lijkt mij wel handig. Onderaan staan ook 2 CG sheets van 2500 en 3500. Vandaag besteld, zaterdag in huis...toch?

...en ik heb 0,0 ervaring met wetsanden btw. Dus als ik jou verkeerd begrijp, excusez moi.
  3. 2shiny

2shiny V.I.P. Member

Spijtig genoeg niet voor belgie. Een overschrijving duurt net iets langer...
  4. JRM

JRM Active Member

Ahhh, dat is het probleem. Sorry, had ik niet bij stil gestaan/wist ik niet.
  5. 2shiny

2shiny V.I.P. Member

Geen probleem.
    Zou he lukken met schuurpapier uit een doe het zelf zaak?
  6. Woody

Woody V.I.P. Member

Ik haal mijn schuurpapier (3M) bij de betere verfhandel. Ik weet niet vanwaar je in Belgiƫ bent? Maar anders even gauw de grens over naar WW ;)
  7. 2shiny

2shiny V.I.P. Member

Al gekeken. Is ietste lang rijden :)
  8. Woody

Woody V.I.P. Member

Maar je kan gewoon bij de doe het zelf zaak halen. Mits ze goed schuurpapier hebben :)
  9. 2shiny

2shiny V.I.P. Member

Zal eens gaan rondkijken voor 3M. Thanks.
    Dus vanaf nu, altijd een setje in huis hebben :
    Woody vindt dit leuk.
  10. nicknameless

nicknameless V.I.P. Member

Nee, nee, nee en nog eens nee! Had ik al nee gezegd? :eek:

Doe het zelf (waterproof) schuurpapier is niet geschikt om te wetsanden, onderstaand plaatje verklaart waarom niet.

Gebruik gewoon goed kwalitatief automotive schuurpapier. Let er wel op dat niet alle 3M schuurpapier geschikt is voor wetsanden, kijk nog even naar het plaatje hierboven. ;)
    Kilometervreter, Woody en Stefan vinden dit leuk.
  11. Woody

Woody V.I.P. Member

Patrick bedankt voor de aanvulling!
  12. 2shiny

2shiny V.I.P. Member

Beankt voor de uitleg. Daar vreesde ik dus al voor.

Maar ze geven constant regen uit dit weekend, dus zal ik het verplaatsen n heb ik dus tijd om nog even te bestellen hier :)
  13. BlackPassat

BlackPassat V.I.P. Member

Neeeeeee, oh Patrick had al nee gezegd.
    Ik las deze pot en wilde gelijk naar onder om te reageren, toch maar even doorgelezen en gelukkig had Patrick al gereageerd.
    Succes met de oplossing van de krassen van je maat, maar kies voor de goede oplossing, niet voor de snelle.

Deel Deze Pagina