Suggestie voor de website: 'verlanglijst'

Epsilon

Premium Member
Geen idee of meer mensen het handig zouden vinden maar mij lijkt het wel wat: een 'verlanglijst' maken op de WW website. Op Otto.nl hebben ze dat bijvoorbeeld.

Ik zoek wel eens wat dingen bij elkaar maar kom ik er nog niet aan toe om te bestellen. Nu kan ik ze enkel bij elkaar zien in de winkelwagenmand. En de volgende keer dat ik de website bezoek is die dan weer leeg. Een alternatief is om alles op een papiertje te schrijven.

Ik zou het dus wel handig vinden als er een optie 'verlanglijst' kan komen die ik vervolgens kan inzien als ik inlog.

Bij deze dus mijn suggestie voor de website :)
 

Srt4

Premium Member
Op zich wel handig ja ,, zeker als je nog niet boven de 50€ komt voor gratis verzenden .
Maar als ik tijd heb haal ik het zelf op bij wwhq.
Omdat het maar 20 minuten rijden is , en van Laura een lekkere bakske koffie krijg .
Maar wel een idee voor mensen die wat veder wonen .
 

Stefan

Administrator
Forumleiding
De oplossing is simpel, als je gewoon inlogt en dan je winkelwagen vult dan wordt deze gewoon bewaard. Als je dan de volgende keer inlogt dan zie je alle producten gewoon nog in je winkelwagen staan. (Waarbij een verlanglijst nog steeds handig kan zijn als je niet alles in één keer wilt bestellen)
 

Epsilon

Premium Member
Ok dan. Normaal log ik pas in vlak voordat ik echt bestel. :) Weer wat geleerd.

Even langsgaan had ik graag gedaan hoor Srt4 maar het is 2 uur rijden voor mij :(
 

Nieuwste berichten

Bovenaan